/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
XS 400 12E DOHC erfaringer
Fra : bjarkemarkelarke
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 16-09-07 12:31

Hejsa folkens....

Jeg har lige købt mig en Yamaha XS 400 12E DOHC fra 84'. Maskinen har gået 43.000 km og jeg har betalt 13.600,- den. Den står i rimelig stand, dog trænger den til et par nye sutter og en udstødning. Se det var så lidt info om min cykel.

Nu spørger jeg så jer - hvad har i af erfaringen med dette monstrum?

er der noget jeg skal være særligt opmærksom på?

Fortæl mig lidt om jeres XS 400 oplevelser. Hvis der evt. er nogen der har en udstødning som de vil sælge hører jeg naturligvis gerne fra jer

Hvis nogen af jer forresten skulle være interesseret, så har jeg en 314 siders værkstedsmanual til den som jeg meget gerne deler med andre. den er i PDF format

Venligst Bjarke

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 17-09-07 00:14

Har reservedelsmaskine, har sendt dig en mail, ellers se min email på min profil.