/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Red alert 2 - Hjælp!
Fra : mudshade
Vist : 663 gange
500 point
Dato : 14-09-07 20:43

har lige installeret det gamle red alert 2, men når jeg går ind i spillet er skærmen bare sort og jeg kan kun høre lyden. Hara et Geforce 6600 gt i og har lige indstalleret ny driver i dag..
nogen der ved hvad jeg kan gøre ved det..
Selvom det er lavet til windows 2000 og under kan det godt køre i xp, for der det gjorde jeg igår.

mads

Kommentar
Fra : hotmaildude

Dato : 14-09-07 22:03

Prøv at højreklikke på den eksekverbare fil RA2.exe og vælg kompatibilitetstilstand til f.eks. win 98.... Og deaktiver evt. visuelle effekter!!!

Håber at du får det op at køre.. Det er et fedt spil!

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 14-09-07 22:07

Har du prøvet at køre det komatilitet?

Højreklik på programmets exe fil og vælg egenskaber
vælg kombatibilitet-fanen
vælg check knappen "kør dette program i kombalitetstilstand"
og vælg hvilken version af win den er lavet til
tryk anvend og ok
og klik på den exe fil du lige har modificeret for at køre det.

Ved ikke om det virker, men hvis det interesserer dig kan du også hente den første version af c&c, GRATIS.

http://www.pcworld.dk/art/8967?a=search&i=0
http://www.commandandconquer.com/intel/default.aspx?id=61#NewsMain

</nickoe>

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 14-09-07 22:08

Dough, der var en der skrev imens jeg var ved at svare...

</nickoe>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-09-07 11:53

Ja, du højreklikker på ra2.exe og i egenskaber/komplaitetstilstand, vælger windows 98/windows ME, husk at sætte vinge i: Kør dette program ... vælg ok

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 15-09-07 15:38

Måske du skulle prøve at klikke på exe-filen og vælge kompatibilitetstilstand....... Jeg har engang hørt et sted at det kunne løse problemet..........Kan dog ikke huske hvor.....

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 15-09-07 16:32

ja, så er vi 4 der skriver det

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 15-09-07 17:47

Dur det ikke eller har du ikke lige haft tid?

</nickoe>

Kommentar
Fra : mudshade

Dato : 17-09-07 11:57

har prøvet alt det i har skrevet men det virker heller ikke.. har fået afvide at jeg skal bruge direct X. kan det passe?

Noget andet er at jeg også har det helt gamle spil liggende, altså det første af dem som bare hed red alert. Men når jeg vil installere siger den at det sakl køres i win 95.. kan jeg så ikke få det på min pc?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-09-07 15:12

Det spil: red alert 2, er det på en cd, eller er det "kun" installeret ved at kopiere en mappe over på din computer?

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 17-09-07 17:12

Når du instalere spillet er det meget vigtigt at du ikke instalerer den directX opdatering der følger med spillet, det er måske den du er kommet til at instalere.

Hvis det er tilfældet kan du jo prøve at hente den nyeste dircetX 9

</nickoe>

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 02-10-07 21:53

mudshade, kan vi ikke snart få noget respons???

</nickoe>

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 04-11-07 14:55

Er der så nogle der har nogle koder til Yuris revence?
helst nogle gode pengekoder

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 04-11-07 21:00

Måske lidt dårligt at poste, men har du prøvet at google?

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 05-11-07 08:13

på google er der en masse triks. men ingen koder.. os godt det samme har lige completet det hele.. fuck hun er lækker i den sidste movie

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 05-11-07 16:27

hehe, men det kan også være at koderne virker fra de forrigeversioner, der var i hvert fald en gang man kunne finde koder til et hvilket som helst spil, men det var engang...

Kommentar
Fra : terje87

Dato : 05-11-07 17:46

hehe.. ja der var fest og farver.! griner. Husker tydeligt da man spillede RA1 op playstation 1

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 05-11-07 20:06

Yir, det var tider!

Kommentar
Fra : sebson

Dato : 07-11-07 17:11

genisntaler så virker det vis ikke download limewire og download det der så virker det