/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims2 i PS3 Cheats?
Fra : dynamicduo
Vist : 481 gange
200 point
Dato : 13-09-07 15:20

Har været inde på adskillige sider for at kunne finde cheatsne til Sims 2, som vi spiller på en ps3 maskine. Har fundet ud af at man skal trykke pause og derefter en knap-kombination for at få en "gnome" frem, man kan snyde med. Men vi kan ikke få gnomen frem!
Hvad er "Pause" - Er det ikke bare dér, hvor man trykker "start"?
Kan der være noget med, at man ikke kan snyde, når man spiller det i en PS3 maskine (Lyder usandsynligt dog, da den jo simulerer, den er er PS2)

Vi har prøvet at trykke knap-kombinationen mange forskellige steder for at se, om det kan være dét, der er problemet, men det gør ingen forskel.

Hjælp!?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 15:31
Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 13-09-07 15:32

Det er der, jeg har været inde. Der sker ikke noget.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 15:39
Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 15:42
Kommentar
Fra : dynamicduo

Dato : 13-09-07 19:45

Den står ikke på listen. Men du tror, det er dét alligevel?
Det er da sært, det er cheats der ikke virker, men alt andet? Eller hva?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-09-07 19:54

Ja - alt er ikke på listen - visse ting virker ikke med ps2 spil i ps3....