/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Problemer med GTA SA savegame
Fra : wulffe83
Vist : 506 gange
150 point
Dato : 12-09-07 13:20

Heej..

Jeg har et lille problem med gta san andreas.. Jeg har downloadet et "snyde" savegame..

Når jeg skal loade det snyde game så går den ud og giver mig en fejl-raport som siger : AppName: gta_sa.exe    AppVer: 0.0.0.0    ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0    Offset: bf800000

Jeg ved ikke hva jeg skal gøre .. jeg har prøve og downloade en masse savegames men de virker ikke .. Har haft det proglem en gang før men kan ikke huske hva jeg gjorde :S

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 12-09-07 16:20

Du skal formodentlig bare hente en Patch, der retter en del problemer:
http://www.gamershell.com/download_10220.shtml
Tryk hvilket land du vil hente fra, og så vent 10 sekunder, hent den, og installer.

INSTALLATION
- Launch the updater EXE file.

- Confirm that you are using the correct updater for the specific version of GRAND THEFT AUTO: San Andreas you are using.

- Use the file requester to locate the directory where you installed GRAND THEFT AUTO: San Andreas (the directory which contains the gta_sa.exe file).

- If the updater recognises the gta_sa.exe file as the correct version, it will begin the update process.

- To confirm that you are using the updated version, we display the version number 1.01 on the main menu page.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : wulffe83

Dato : 12-09-07 21:56

Yes Palle !!

Nu måtte jeg så geninstallere det.. ved ikk hva fanden det er du lige sage jeg skulle downloade men det virkede vidst ikke !

Annuller spørgsmålet
Fra : wulffe83

Dato : 24-11-07 14:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål