/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Stokke sleepy? og himmelpind
Fra : farmerib2
Vist : 2363 gange
200 point
Dato : 08-09-07 19:24

Hej jeg har brug for noget hjælp, det er jo lørdag og alle butikkerne er lukkede. :)

Vi har købt en stokke tremme seng og har efterfølgende købt en himmelpind som skulle kunne sidde på. På stokkes egen hjemmeside og babysams er der også billeder af lige netop vores seng, med en himmelpind på... Jeg kan bare ikke lige finde de huller den pind skal sidde i... Er der nogen der ved noget om dette??

her er et billede:
http://www.babysam.dk/default.aspx?load=main&Data=ProductInfo&key=24000024#

på forhånd tak
\dennis

Accepteret svar
Fra : mulleni

Modtaget 210 point
Dato : 08-09-07 19:55

det beslag som skal samle over bagpå hvor himmelpinden skal sidde skal sidde omkring det store stykke. her skal der sidde et beslag hvor du kan spænde pinden på.

Har selv en stokke sleep seng med himmel.

skriv lige privat hvis du har mms. så kan jeg sende et billed hvordan det ser ud!

mvh
mulleni

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 08-09-07 19:56

eller en mail. så vil jeg sende dig billedet, jeg lige har taget af vores seng!

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 08-09-07 20:35

Jeg har sendt en PM til dig... :)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-09-07 21:21

mulleni

Hvorfor lægger du ikke billedet i denne tråd, så andre brugere også kan få glæde af det, hvis de skulle stå i den situation, som farmerib2 nu er i !!!!

Du kan bruge http://www.peecee.dk/

Jeg mener ikke det er rimeligt at få et svar i en PM. Jeg tænker på de brugere, som senere vil købe svaret til dette spørgsmål. De brugere får intet ud af det, for der er ikke et svar.

Du burde lægge svaret/billedet i denne tråd. .... Det kaldes vidensdeling .... og er det ikke det kandu står for !!!!

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 08-09-07 21:39

hejsa vil jeg skynde mig at gøre, men vidste ikke hvor jeg skulle lægge sådan noget ind, derfor mit svar..
Takker Ans...
mvh
mulleni

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 08-09-07 21:43

hmmmmm... vil ikke lægge den ind...
mvh
mulleni

Godkendelse af svar
Fra : farmerib2

Dato : 09-09-07 09:08

Tak for svaret mulleni.