/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Hvilket fjernsyn??
Fra : janemli
Vist : 1417 gange
93 point
Dato : 08-09-07 16:24

Har lige solgt mit fjernsyn : http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=2962&menu=Multi&menuid=249&catid=250
Hvilket jeg har været rigtig glad for...Men nu skal jeg op i en 40-42*

Har kigget lidt på http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4208&menu=Multi&menuid=249&catid=356

Er det godt??? det skal være mindst li så godt som det andet....

Har i andre forslag til max 9000??

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-09-07 16:34

http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4&emne=visprodukt&Gruppenr=60&ID_infoside=5060012
ved godt det er lidt dyre men der får du en rigtig god fladskærm , vi har selv panasonic og er meget tilfreds med det.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-09-07 16:43

Har selv Samsung 40" LCD som det du lige har solgt og om det i dit andet link er godt ved jeg faktisk ikke. Tallene ser da meget fine ud. Prøv at se om du kan finde det hos en radio/tv forhandler hvor du kan få det afprøvet så er det ligesom lidt nemmere at se hvad det er man har med at gøre.

Panasonic og Pioneer er vel nok kongerne indenfor plasma, hvis det nu skal være.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 17:00

Som sædvanlig....

42" plasma - der findes da kun Panasonic

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 08-09-07 17:01

Nogen der ved hvor jeg kan få et vægbeslag til en 4-500 der kan hode en 42

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 17:05

Elgiganten har haft (499-universalbeslag) ved ikke om de stadig har til den pris....

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 08-09-07 17:29
Kommentar
Fra : janemli

Dato : 08-09-07 17:36
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 17:40

Den sidste er den jeg ville vælge.....

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-09-07 17:47

også her

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 08-09-07 18:03

Er det noget i er sikre på???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 18:09

300000% sikker

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 08-09-07 18:10

Kan nemlig huske elgiganten havde et panasonic 32 til 5999 der var sat ned fra 12000..Og der var det ringeste billede på

Og så er der også det minus at det kun har 1 HDMI indgang

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 18:26

Du kan ikke sammenligne et 32 LCD med et 42 Plasma.....

Har du da brug for flere HDMI indgange....

Så er du jo nødt til at købe et med flere....

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 08-09-07 18:28

Men valget står mellem http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=130669
&
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&id=4208&menu=Multi&menuid=249&catid=356

Det første har de fordele: Prisen..Digital tuner..

Samsung'et har: Designet. 2 Hdmi.. Og så stoler jeg en lille smule mere på samsung

Nogen der ved hva den model af panasonic'en hedder?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 18:32

TH-42PX7

Tja - så må du jo vælge - det er dig der skal kigge på det.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 18:33

Citat
Og så stoler jeg en lille smule mere på samsung

Det er din fejl

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-09-07 18:34

Jeg synes ud fra data at Samsung er den bedste selvom Panasonic er kongen.
Så jeg giver dig ret. Samsungen er bedst.

Ud fra dine forrige links havde du fundet et par Phillips. Dem må du aldrig vælge. De er ikke på højde med de andre

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 08-09-07 18:36

Den panasonic skærm sku hvis være en skrabet model

http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=27288&PN=1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-09-07 18:38

Så køber du da bare samsung....

Der er da ingen grund til at købe noget du ikke mener lever op til dine krav.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-09-07 18:40
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-09-07 18:43

Godt link du selv fandt på www.recordere.dk janemli. Den forklare da de forskelle der er på ihvertfald de 2.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 08-09-07 19:28

ja det er rigtigt at smag er meget forskelligt, du må aldrig samligne panasonis lcd 32" med panasonic plasma 42 " , vi har som sagt begge de 2 tv og der er en verden til forskel, årsagen til vi valgte et lcd til soveværelset er at det også bruges til spille konsoller hvor billedet godt kan stå stille et stykke tid.
det panasonic jeg linkede til har 2 hdmi

men du skal da selvfølgelig købe det tv som der passer bedst til dig, bare du holder dig langt væk fra phillips som der også er skrevet tidligere. held og lykke med jagten

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 09-09-07 08:38

Vedr. vægbeslag, Silvan har haft til små 300 kr, de har måske fået på lager igen.
har selv købt ved Aldi på tilbud 199 kr. med alt tilbehør, de er nok udsolgt.

De beslag jeg har omtalt kan bære op til 76 kg.

Jeg synes at man tager sig godt betalt for disse vægbslag mange steder, helt vilde priser.

tadeo

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 09-09-07 11:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-09-07 11:15

Gå ned i en større butik og KIG på de fjernsyn du syntes om - det er jo dig der skal se på det.....

Der er ingen ide i at sidde og kommentere ALLE de fjernsyn der er på markedet....

Til HVER ENESTE model kan du læse diverse rewievs der sikkert siger mere end vores anbefalinger...

Men igen - det er DINE øjne der skal kigge....

Kommentar
Fra : supertorsdag

Dato : 09-09-07 11:15

Sørg endelig for at ved fladskærms TV køb at det er en FULL HD skærm , og der er digital tuner
Om få år begynder man at sende HD , og det er en skuffelse at se på en HD ready skærm

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 09-09-07 17:11
Kommentar
Fra : pj2000

Dato : 10-09-07 00:01

Selv om denne tråd har kørt længe og du har valgt, vil jeg alligevel komme med en kommentar.
Janemli du starter med selv at spørge til en Plasma og ender med at vælge en LCD? Hvorfor???
Hvis du har set et Plasma mod et LCD i alm stuebelysning, tror jeg aldrig du ville vælge LCD. Jeg har selv et Panasonic 42 Plasma og undrer mig såre over hvorfor det er blevet sådan at folk mener det skal være LCD. Farverne i Plasma er bedre, flere detaljer i billedet, sort er sort, ingen forsinkelser og knivskarpt. For at få et LCD der bare nærmer sig Panasonic Plasma billedet i kvalitet, skal man betale det dobbelte for LCD i forhold til Plasma, og alligevel vil jeg sige at Plasma billedet er bedre.
Ja det er altså bare min erfaring - og jo jeg har set mange LCD fjernsyn, og bliver hver gang bekræftet i Plasma billedets fordele

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 09:33

Ja - der er noget (godt) over Panas plasmaskærme