/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Dygtig advokat søges
Fra : Mikail2
Vist : 1699 gange
20 point
Dato : 07-09-07 15:02

Pænt hej

Jeg er ved at blevet skilt, og fået en beskikket advokat som er ret uorganiseret og ikke vil mødes med mig, for at drøfte min sag ikke før vi skal i retten ca. en time før.
Dette kan jeg ikke acceptere da der er detaljer som er meget vigtige til min fordel som han ikke ved på forhånd.
Da vi så skulle i retten kommer han først i sidste øjeblik med en tolk som ikke kan det sprog som jeg taler, dette er for mig ligesom at han bare skal have det her overstået og få sine penge.

Penge er ikke problemet for mig, søger en advokat som gider at høre på mig og vil føre min sag fra hjertet og med alt den ekspertise han/hun nu måtte have.

Hjælp venligst -på forhånd tak.

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 07-09-07 15:32

Det var jo nemmere hvis vi vidste hvor du boede, men mit råd pt er:
Kig i de gule sider, og ring og tal med sekretæren. Hun kan fortæle helt præcist, hvordan den/de sagførerer hun arbejder for plejer at køre den slags.

Held og lykke.
Det er ikke sjovt det du skal til :-/ Føler med dig

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 07-09-07 16:28

Jeg har en mere gennerel kommentar.

Jeg har den holdning at i enhver "krig" er begge parter tabere.
og der er altid efterdønninger, som kan være rigtig mange år om at lægge sig, hvis de da nogensinde gør det.
- Dem der vinder, er dem der står udenfor, som advokater f. eks. gør
i skilsmisser og andre "krigssager".

Derimod vinder begge parter såfremt de kan løse deres konflikt, og det er uanset
om de kan gøre det allene, eller de har en betalt konfliktmægler,
som er dygtig nok, til at hjælpe parterne.

,mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 07-09-07 19:45

Det er jo svær at svare konkret, når der ikke skrives om geografisk område.

Men prøv at søge her:

http://www.ret-raad.dk/finddinadvokat

Og held og lykke til...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-09-07 21:03
Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 14-09-07 12:56

Står dit spørgsmål under kategorien "børn" fordi der også er forældremyndighed involveret ? hvis ja kender jeg den rigtige jurist.

Kommentar
Fra : Mikail2

Dato : 14-09-07 21:18

Bor i Farum, skal i retten i København, glemte at skrive at der er et barn involveret.
Min ex må få alt undtaget den fulde forældre myndighed. Vil gerne have et rigtigt forhold med mit barn er også villig til at dele barnet under retfærdige forhold.

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 14-09-07 22:31

ok, så er det advokat Peter Just Christensen der er den helt rette. Han er ekspert i disse sager
Røjrupvej 13b,5550 Langeskov Phone:65 38 30 41
Han bor på Fyn men jeg synes helt sikkert at du skal kontakte ham. Han er også meget involveret i foreningen FAR (tror jeg den hedder)

Kommentar
Fra : Mikail2

Dato : 21-09-07 03:38

Tak Thai_dk.

Men selve retsagen er inde i kbh. ved ikke om du kender en der er i samme regions område, eller er det ikke et problem for ham?

Kommentar
Fra : Thai_dk

Dato : 21-09-07 08:36

ved han har haft sager i Jylland, og jeg tror ikke det er noget problem. Alt er vel et spørgsmål om penge
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at kontakte ham. det kan jo også være at han kender en på Sjælland der er ekspert i samme område.
Held og lykke med det hele.