/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ved du hvad sangen hedder ? ..
Fra : c4jdin
Vist : 617 gange
60 point
Dato : 05-09-07 16:38

hej alle sammen :)
søger efter en sang , men ved ikke hvad den hedder , så håber i kan hjælpe mig :)

- i sangen er det en pige der synger , med en lidt ung stemme .
og så kan jeg huske ting i sangen som " oh baby , dam daram dara dara dara dara dam daram "o.s.v :D

på forhånd tak :)

Kommentar
Fra : c4jdin

Dato : 05-09-07 17:36

den er ret gammel .. det er heller ikke sikkert det lige det er " dam daram " hun synger , men noget der minder meget om det ..

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 05-09-07 17:40

Tror du ikke der er mere i retning af: dam duram bam dam bam dadam badum?

Kommentar
Fra : c4jdin

Dato : 05-09-07 17:44

nej ! det er ihvert noget med hvor hun why cant i love you , oh baby .. og så kommer det der dam daram , eller sådan noget ?

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 05-09-07 19:07

Kan det være ATC - My heart beats like a drum?

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 05-09-07 19:26

Kan det være "I Told Every Little Star", som bl. a. er lavet i en version med Gitte Hænning?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-09-07 19:32

Evt. engelsk Grand Prix sang for en del år siden.

Jeg lægger lige mit øre op ad skærmen, så I kan høre, den melodi, som jeg har en smule af i hovedet

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 05-09-07 19:33

Undskyld, den hedder "I've Told Every Little Star". Den findes på CD-boksen "Den Komplette Popboks".

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 05-09-07 19:43

Kunne slet ikke gætte ud fra trådstarters beskrivelse, men det I andre snakker om, leder mig til at tænke på "Why haven't I told you" med Prima Donna.

Se/hør video/sang på:

http://www.youtube.com/watch?v=uK3o-tMXA3A

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 05-09-07 19:44

Linda Scott havde et hit med sangen, før Gitte Hænning havde et hit med den i Danmark.

Prøv se på teksten her: www.oldielyrics.com/lyrics/linda_scott/ive_told_every_little_star.html

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 05-09-07 19:47

...Og sørme om Prima Donna ikke også har brugt det sample fra Linda Scotts gamle klassiker i deres nyere dance-nummer.

Man kan høre Linda Scotts original i baggrunden på:

http://www.youtube.com/watch?v=qGmcBLsrF5k

...Og ja, jeg er glad for youtube

Kommentar
Fra : amdam

Dato : 05-09-07 19:53

Sangen er oprindelig fra 1932, og Linda Scott havde et hit med den i 1961 i USA.