/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Strømforsyning bipper
Fra : jens26
Vist : 3481 gange
113 point
Dato : 05-09-07 08:39

Strømforsyningen til min bærbare virker ikke, den bipper bare hele tiden når der bliver sat strøm til, hvad kan dette skyldes, og kan det fikses ? det er en strømforsyning til en HP Pavilion zv6000

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 05-09-07 10:29

Prøve at tage batteriet af og sæt den til igen.. Det kan være dit batteri er stået af..
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : jens26

Dato : 06-09-07 22:45

Nej det er ikke batteriet der fejler noget

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 07-09-07 10:23

Passer den strømforsyning til den bærbare.
Output antal volt og antal amp.
Er den for lille vil den straks gå i bro og falde ud.

Men har du prøvet uden at batteriet er isat.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-09-07 10:25

konstante bip er som hovedregel Strømforsyning, bundkort, eller tastatur problem - prøv at lokalisere om det kan være andet end strømforsyningen

Kommentar
Fra : jens26

Dato : 07-09-07 10:25

Jeg har prøvet uden at batteriet er sat i, og den bipper også selv om den ikke er sat til den bærbare, men bare er sat i stikkontakten. det er den orginale strømforsyning og den har virket indtil nu

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 113 point
Dato : 07-09-07 10:44

Citat
det er den orginale strømforsyning og den har virket indtil nu

Det er sgu da også irriterende at der ikke er evighedsgaranti på den slags

Hvis den "bibber" uden at være koblet til andet end stikkontakten - er den defekt....

Den slags kan du ikke reparere på - så du må købe en ny.....

Kommentar
Fra : jens26

Dato : 07-09-07 11:31

ØV, så er der nok ikke anden udvej end at købe en ny strømforsyning, selvom den koster en femtedel af en ny computer.

Godkendelse af svar
Fra : jens26

Dato : 07-09-07 11:32

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-09-07 11:37

Selv tak.....

Op med humøret - intet varer evigt.....