/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Tømrer søges til rejsearbejde
Fra : joker
Vist : 5120 gange
50 point
Dato : 31-01-03 15:54

2 tømre søges til øjeblikkelig ansættelse. God løn og diæter.

Krav:

makkerpar foretrækkes
Du skal være jyde eller fynbo ( kunden kræver det)
Arbejdsstedet er i kbh. området

Kommentar
Fra : IllmiSS

Dato : 20-02-03 01:25

Hvis i ikke stadig står og mangler.... kan du jo prøve at kontakte mig på:

Peach_me4@hotmail.com

Kommentar
Fra : Puchmaxi

Dato : 28-02-03 14:13

Hvis i stadig skulle mangle en tømrer, 30 års erfaring, kunne i jo kontakte mig på
jock@ofir.dk

Kommentar
Fra : Puchmaxi

Dato : 28-02-03 14:26

Har også en uddannelse som Byggetekniker MVH. jock

Kommentar
Fra : vilslev

Dato : 11-03-03 15:45

Det var måske noget for mig, hvis ikke det allerede er besat..

M.V.H.
Vilslev

Kommentar
Fra : joker

Dato : 11-03-03 19:08

Puchmaxi og vilslev: Skriv lige en mail til mig, med oplysninger om alder, hvor i er fra og lidt om jeres erfaring.
Skriv til job@dhu.as

Med Venlig Hilsen

Joker

Kommentar
Fra : vilslev

Dato : 11-03-03 19:41

Her er så Vilslev. jeg er fra Randers, men bor for tiden i Sverige, 185 km fra Helsinborg, er ved at afvikle mit eget lille enmands byggefirma, mit hus og lidt andre ting jeg har i Sverige, for at Flytte til Bönnerup på Djursland, har en veninde der, og boede der for ca 3 år siden, her ovre har jeg lavet alt inden for byggeriet, renoveringer, nybyggeri, vinduesskift, tagskift, flise og klinke arbejde, vvs instalationer i kobberrör, inden sverige arbejdede jeg som stålmomtör i danmark i to år, og fra 1987 til 1997 var jeg på Grönland det meste af året som tömrer og formand i et entreprenörfirma, hov nu må du nok vide min alder 49 år og snart 50. inden Grönland arbejdede jeg som tömrer, maskinförer, lidt vvs, så lidt erfaring har jeg vist, er frisk og fyldt med energi. Hilsen Vilslev ps. min mail er vilslev.byggservice@telia.com

Kommentar
Fra : Puchmaxi

Dato : 12-03-03 19:51

Det er så Jock. Jeg har arbejdet i mange år som tømrer ved forskellige byggefirmaer. har også været selvstændig bygmester for ca 20 år siden, desuden har jeg boet og arbejdet i Australien , bla.a med betonarbejde og tømrerarbejde, desuden har jeg været leder for elementopstilling(leca derudover har jeg arbejdet 1½år på Grønland 1 år i Norge og 1 år på Færøerne De seneste år har jeg arbejde ved lokale tømrer/ Snedkermestre,fra 1999- 2001 har jeg taget en Byggeteknikeruddannelse, og har bøvlet lidt med at starte et Reolfirma op. Er en frisk og ungdommelig fyr på kun 50 år
hilsen Puchmaxi

Kommentar
Fra : nicolai.dk

Dato : 08-08-03 13:41

Hejsa. Jeg er en ung frisk gut på 22 år. Jeg vil gerne prøve noget nyt, og syntes derfor jobbet lyder spændende. Du kan rette henvendelse til mig på min mail. nicolai_bif@yahoo.dk
Venlig hilsen Nicolai Jensen.

Kommentar
Fra : joker

Dato : 08-08-03 13:47

Hej Nicolai

Vi mangler ikke nogle fra næste uge, men måske fra mandag 8 dage. Du kan gå ind på www.dhu.as og udfyld et ansøgningsskema der, så vil vi kontakte dig hvis der opstår et behov for yderligere mandskab.

Med venlig hilsen
Dansk Håndværker Udlejning

Kim Christensen

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 03-01-04 12:55

Spørgsmålet synes at være besvaret. Luk venligst spørgsmålet.

På forhånd tak. Godt Nytår.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse