/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Computer Skrivebord
Fra : BertelBrander
Vist : 1316 gange
100 point
Dato : 03-09-07 19:44

Jeg står og skal investere i et par hæve-sænke computer skriveborde.

Jeg har fundet et:
http://www.biva.dk/default.asp?id=19&pmid=218&product=true&prevref=215&infopage=0&maingroup=600&prodgroup=10000&prodtype=75&varenummer=270093
Men det kan kun blive 114,5 cm højt, og det er i underkanten.

Jeg har også fundet nogen til 6000,- men det er lidt for dyrt til hobby brug.

Er der nogen der kender andre og også gerne har praktisk erfaring med dem?

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 03-09-07 20:13

Hvad med at sætte hule klodser eller lignende under benene (ikke dine, bordets)?

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-07 20:13
Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-09-07 20:20

Citat
Men det kan kun blive 114,5 cm højt,

Hvorfor i himlens navn skal det være højere.....

Så skal du have en stige for at nå det.....

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-09-07 20:24

Citat
Hvorfor i himlens navn skal det være højere.....

Det jeg har på arbejde kan blive 120 højt, det er lige nok når man skal stå op.

Jeg har overvejet at forhøje bordet fra Biva, men er lidt bange for at det vil blive ustabilt, og der vil måske opstå problemer med at få det lavt nok når børnene skal bruge det.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 03-09-07 20:28

Bordene fra Jysk Møbel fabrik ser interessante ud, kan man få dem at se inden man køber dem?
Er der nogen der har erfaring med dem?

Kommentar
Fra : vith

Dato : 04-09-07 09:53

http://www.ergo-kontorindretning.dk/

Her er et der kan hæves til 1,20 m, men det koster omkring 3.000 kr + moms

Godkendelse af svar
Fra : BertelBrander

Dato : 12-09-07 19:38

Det blev til to stk "Prima skrivebord m/motor" fra Ide Møbler:
http://www.ide.dk/sw47280.asp