/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Afspiller til computeren
Fra : bolette
Vist : 374 gange
100 point
Dato : 31-08-07 09:41

Hejsa alle Jeg skal bruge et program der er meget nemt at betjene, til at afspille alt mit musik på computeren. Det må gerne finde dubletter, bruges til ipod og vista. Ok hvis det koster noget. Mvh.Bolette

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 31-08-07 09:51

Du kan afspille musik fra Windows Media Player som er en del af din Windows.
Hvis det ikke er godt nok, kan du prøve dette:
http://www.winamp.com/

Kommentar
Fra : bolette

Dato : 31-08-07 11:01

Hejsa... Har prøvet begge to. ??? Jeg syntes de er for rodet. Den skal bare kunne afspille musik. Faktisk ikke andet. Men tak for hjælpen Mvh.Bolette

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 31-08-07 11:37

Tror desværre ikke det blivet meget mere enkelt end Windows Media Player.
Prøv at brug en halv time på at finde ud af hvordan afspillerne virker, så er det slet ikke så indviklet. :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-08-07 14:10

Citat
bruges til ipod og vista
allerede i dit spørgsmål bliver det avanceret, jeg kender ikke Vista men Ipod er så vidt jeg ved en mp3 afspiller, hvis du vil have en player som arbejder godt sammen med Ipod, så skal du se nærmere på ITunes: http://www.apple.com/itunes/ den er så ikke særlig nem at betjene (min mening) og har den ulempe at den vil importere alle lydfiler og gemme dem i sit eget bibliotek, men hvis du har plads nok så gør det ikke så meget, den har søgefunktion så den kan finde musikken på computeren.
Ellers er jeg enig med Calleman, sæt dig ind i betjeningen af en player som du har bestemt dig til at bruge, så vil selv det vanskelige blive nem, og husk du kan altid få svar på på spørgsmål om betjening med mere, her på Kandu, har du set på MediaPlayerClassisk, den kan afspille næsten alle typer lyd og video filer, og har nok den mest simple betjening der findes: http://www.afterdawn.com/software/video_software/video_players/media_player_classic.cfm

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 31-08-07 14:30

Kan man bruge andet en Itunes til at ligge musik ind på ens Ipod?

Trode de havde lavet det sådan, at man skulle bruge Itunes..

Hvis du skal bruge programmet til at ligge musik ind på en Ipod, er det klart lettes med Itunes.. -Hvis man kan gøre det på anden måde..

Jeg bruger selv Itunes og synes det er bedre og mere overskueligt end fx Windows media player..