/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
datakabel fejl??
Fra : dytti
Vist : 476 gange
20 point
Dato : 31-01-03 03:38

jeg har en nokia 3210, et datakabel og en com port, men jeg kan fa***** ikke få forbindelse til noget software. f.eks. siger unlocker at jeg skal tjekke strøm og kabel. Andre programmer kan ikke "læse" telefonen,
Hvad dælen er der galt??? Er det min com-port?
Kablet har 4 "pinde" og en kontakt der kan stå på F eller M, hvor skal den stå??

Kommentar
Fra : Pnisse

Dato : 31-01-03 16:58

Enl. min erfarenhet fungerar det med både F & M, men bara på W98 och äldre.

Kommentar
Fra : holler123

Dato : 03-02-03 09:00

det kan være et problem med styresystemet... virker kun i windows me med fat32 og nedefter

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 03-02-03 17:07

Umiddelbart lyder det som en forklaring.
Jeg bruger XP som styresystem, men jeg kan godt bruge logomaneger uden problemer.

Som sidebemærkning vil jeg lige sige at jeg har fundet et lille program som hedder NEO -
Unlockmaster. Det virker tilsyneladene, men jeg stoler ikke helt på det.
Er der andre som har erfaring med dette program??

Accepteret svar
Fra : zomp

Modtaget 20 point
Dato : 14-02-03 23:15

giv mig de 20 points, så mailer jeg program der virker!
ps. kabel skal stå på "m"

Godkendelse af svar
Fra : dytti

Dato : 15-02-03 01:41

Okay da - Jeg skal jo ha lukket spørgsmålet før eller siden.
Jeg ved nu at det er XP der laver ged i det, så hvis du har
et prog. som virker, køber jeg det gerne.
(selvom det virker suspekt at jeg skal betale før varen er beset))

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 15-02-03 01:41

Okay da - Jeg skal jo ha lukket spørgsmålet før eller siden.
Jeg ved nu at det er XP der laver ged i det, så hvis du har
et prog. som virker, køber jeg det gerne.
(selvom det virker suspekt at jeg skal betale før varen er beset))

Kommentar
Fra : zomp

Dato : 15-02-03 15:11

jeg skal lige have din email bare send en tom eller lig. til mig: Kasper111zomp@hotmail.com