/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
ved du hvad sangen hedder ? ..
Fra : c4jdin
Vist : 563 gange
55 point
Dato : 25-08-07 17:09

hej alle sammen :)
jeg har ledt efter en sang i over et år nu , men har ikke kunne finde den .
kan ikke fortælle noget om sangen , da det er en techno sang , og den kan høres på dette link :
http://www.youtube.com/watch?v=tihNfB-Q5Zw
hvis i ved hvad den hedder , må i meget gerne skrive . på forhånd tak ;)

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 25-08-07 18:01

Puuh, Ved jeg har den.. Men ka bar ik huske hva den hedder.. Sætter lii den øverste etage i blød

Kommentar
Fra : WhiteLighter

Dato : 26-08-07 02:56

Haii...
Uha, lige den version dér er jeg ikk sikker på, men mener det er Pakito - Living On Video....
En mulighed?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 26-08-07 03:26

Prøv da at sende en besked til ham der har lagt den op og spørg. Han ser ud til at være dansker, så du kan roligt skrive på dansk.

Kommentar
Fra : Curtis66

Dato : 26-08-07 08:59

aahh hvor beklageligt at skulle bruge et helt år på et sådant projekt...tryk på play i de fleste japanske rytmeboxe & du har den

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 26-08-07 10:37

Mmh, Det er Pakito-Living On Video... Lii som whiteliighter sagde..

HAr den hvis det skule være?

Kommentar
Fra : c4jdin

Dato : 26-08-07 12:18

hej alle sammen :)
ja jeg ved godt den minder meget om " living on video " , men det er ikke den s;

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 26-08-07 12:37

det er livin on video, bare ikke poakito's udgave..

prøv at søg efter remix af den originale udgave:

ratty - living on video

de er de første jeg har kendskab til at have lavet den sang...

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 26-08-07 16:52

Lazard_ Living On Video Måske?

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 26-08-07 17:45

Så er det da den nederste her
http://www.juno.co.uk/products/212187-01.htm

Den som Daxxa foreslår

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 26-08-07 17:58

Nemlig Klojs

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 26-08-07 17:58

"Living On Video" (BJ Alex M remix)

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 26-08-07 18:04

Jeg har også søgt efter den på TDC, men der er 8-9 forskellige versioner, bare ikke liiiiige den. Lidt utroligt at eneste mulighed er at købe den vinyl single hvor den så er på side 2.

Jeg synes faktisk også den er ret fed.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 26-08-07 18:05

Du behøver da ikk købe sangen? BAre tryk på Mp3 på den side så får du den

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 26-08-07 18:10

Jamen så hører man da ikke den hele gør man ??

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 26-08-07 18:13

Har lige købt den hos TDC hvor den bare er med Alex M remix

Den version fra youtube kommer først ca 2 minutter henne i mixet og ganske kort. Resten er lidt noget hø.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 26-08-07 18:14

Okaa

Kommentar
Fra : c4jdin

Dato : 26-08-07 18:58

tak alle sammen , især tak til dig daxxa .. :D
det er den der " "Living On Video" (BJ Alex M remix) " :D
så tusinde tak , nu er problemet bare at jeg bare ikke kan downloade den ? s:

Kommentar
Fra : c4jdin

Dato : 26-08-07 19:00

nej , har fundet den nu .. :D
men tusinde tak alle sammen igen :D

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 26-08-07 19:01

Du kan højreklikke på linket på det link jeg sidst lagde, og gemme destinationen. Men du får kun 1:28 minutter af den.

Den jeg hentede på TDC var der over 5 min, men det meste var noget hø.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 26-08-07 20:25

Det var så lidt (: Altid dejligt man kan hjælpe andre ;d

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 26-08-07 21:55

Fed sang