/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ændre navnet på en nokia 6230
Fra : thorkil1
Vist : 465 gange
100 point
Dato : 24-08-07 12:14

Hej

Har købt en nokia 6230i, hvor den tidligere bruger har ændret navnet på telefonen, så når man eksempelvis søger den med en anden telefons bluetooth så viser den et navn på telefonen, som jeg ønsker ændret.. Jeg har søgt i brugsanvisningen uden at finde ud af hvordan man gør??

Nogen ideer.

mvh
Thorkil

Kommentar
Fra : tezt

Dato : 24-08-07 12:23

muligvis under profil - der kan du sikkert ændre til andet navn eller nummer

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-07 12:45

Du skal ind i Bluetooth menuen

Godkendelse af svar
Fra : thorkil1

Dato : 24-08-07 13:26

Tak for svaret Kortoververden.

tak for det.. det hjalp