/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Kymco Agility 50 fat
Fra : jak
Vist : 2340 gange
200 point
Dato : 23-08-07 23:27

jeg har lige købt en 4takt kymco scooter, og jeg fik den leveret uden ring i vario.
DEN er godt nok sløv sådanne en 4takt, når man er vandt til 2takt, Nå men mit spg er.....
Den kører 60-70km/t,,,,,MEN den er utrolig sløv op ad bakker og i modvind,,,,MAX 50km/t
er det ikke noget man kan gøre ved, jeg vil ikke have at den skal kører hurtigere, bare bedre optræk.
ved godt der er skrevet flere indlæg med kymco, men kan jeg ikke få helt precis hvad der begrændser min scooter.

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-08-07 02:49

Citat
MEN den er utrolig sløv op ad bakker og i modvind,,,,MAX 50km/t

Er det en EU eller en KNALLERT.

Den kører JO, hvad den må....
i ???? LILLE DK, men prøv at hoppe ind på dette FORUM,
og du får SIKKERT en / et tun i nakken..
http://www.kinojserklubben.dk/

Ellers kan jeg da give et /// 1 GODT RÅD med på vejen...
Hvis vi taler KINA =)&/(%¤&

Kommentar
Fra : disken

Dato : 24-08-07 02:53

SKÆGT NOK;;;; kan jeg IKKE anbefale en ENESTE
af de forhandlere der er på deres FORSIDE____

Men kan smide et par LINKS til fiorhandelre DER ER til at
tale med... OG NÆSTEN GØR DET FOR DIG.
20.- '

OG DET VAR FOR LUFTEN I HJULET

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 100 point
Dato : 24-08-07 10:05

Det er ikke unormalt at rigtigt gearede scootere taber lidt fart op af bakke.
Du bør starte scoorteren og lytte efter om motoren stiger i omdrejninger ved et bestemt antal kmt.
Og så bør du mærke efter om den trækker bedre, f.eks. efter 30kmt.
Det kan godt være at den skal have andre ruller, da det er dem der bestemmer omdrejningerne og dermed også optrækket.

Kommentar
Fra : jak

Dato : 25-08-07 00:30

det er en 45 scooter

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 25-08-07 23:14

ændre ingenting om det er 45 eller 30 kmt.
Du kan skifte udstødningen og skifte dysen så den får mere benzin.
Ellers skal du skifte cylinderen.
Det er den sikre måde at få flere HK på.

Kommentar
Fra : jak

Dato : 28-08-07 23:11

ok tror jeg vil prøve det med dysen.
hvad størelse skal den have.

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 29-08-07 14:13

Du skal kun skifte dysen hvis du skifte udstødning.
Og det er ikke engang sikkert at du skal det, hvis din karburator har en blandingsskrue.

Godkendelse af svar
Fra : jak

Dato : 11-11-07 19:39

Tak for svaret NoShyGuy.