/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Flash
Fra : Firstoftwo
Vist : 566 gange
100 point
Dato : 23-08-07 23:27

Kan man få et "uoriginalt" flash til et Leica V LUX_1 digital kamera, det må gerne være et til at skrue på en skinne, så er det jo et trådløst flash vi snakker om

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-07 15:30

Laica har sansynligvis som alle andre "store" camera en hot shoe oven på søgeren som passer til standard flash. Det er lidt svært at se om ikke der også er en flashkontakt til ledning så du kan benytte skinne til at øge lysvinklen.
Når du taler om trådløs er det måske master slaveblitz du tænker på - og der virker alle mærker slaveflash.
Men for at være sikker inden du køber så smut hen i en rigtig fotobutik og spørg.

Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 17-10-07 23:46

Tak for svaret e.c.