/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hvilken kædelås?
Fra : mmoel02
Vist : 1431 gange
100 point
Dato : 23-08-07 20:09

Jeg har netop købt en dyr barnevogn, men da vi desværre har været ude for at nogen stjæler barnevogne fra vores område, er vi nødt til at sikre den med en form for kædelås. De samvittighedsløse barnevognstyve har tidligere brudt kædelåse på barnevogne op med en boltsaks, så mit spørgsmål er, om der findes en type kædelås, der er så stærk, at den kan modstå en boltsaks?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-08-07 20:10

Motorcykel ??

Kommentar
Fra : mmoel02

Dato : 23-08-07 20:18

Ja, jeg har valgt at stille mit spørgsmål i dette forum, da jeg regnede med at motorcyklister har styr på det med kædelåse
Der er ikke mange barnevognsejere, der sikrer deres barnevogn med kædelås, så hvis jeg stiller mit spørgsmål under 'børn', får jeg sikkert ikke noget svar.

Accepteret svar
Fra : dinmc

Modtaget 110 point
Dato : 23-08-07 20:24

...ingen kædelås kan modstå en kraftig boltsaks!!
Her bud på en der er lang, stærk og rimelig billig - http://dinmc.dk/catalog/product_info.php?cPath=163_380&products_id=1101

MVH
Lars

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-08-07 20:40

Tag vognen med ind og spar låsen......

Godkendelse af svar
Fra : mmoel02

Dato : 24-08-07 08:42

Hej Lars!
Tak for svaret! Det lyder som en kædelås til en rimelig pris! Vores overbo var desværre ude for at få stjålet en barnevogn, der var låst fast med en kædelås sidste vinter. Jeg gik ud fra, at tyvene havde brugt en boltsaks, men det kan godt være, at de har brugt et andet stærkt stykke værktøj.
Venlig hilsen Merle