/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
prob. med tastatur eller pc?
Fra : eskild8720
Vist : 710 gange
100 point
Dato : 22-08-07 12:21

hjælp søges,ved ikke hvad jeg evt. har lavet men når jeg skriver på tastaturet(som er trådløst)hvis jeg trykker på et bogstav skriver den 3 forskellige bogstaver,slettetasten virker heller ikke kun deleteknappen hvis markøren står foran det som skal slettes.
Har prøvet med systemgendannelse uden virkning.
I sidste uge var det galt med at skrive e(da skrev den det pund-tegn som er under e-tasten)det fik datteren i orden med at trykke på alt tasten.
Dette er skrevet på datterens bærbare ellers ville det have været det rene volapyk
på forhånd tak
eskild

Accepteret svar
Fra : Terat

Modtaget 110 point
Dato : 22-08-07 12:36

Hejsa

Hvis det er et trådløs tastetur, så prøv at skifte batterierne (du har nok gjort det, men skriver det for en sikkerhedsskyld). Du kan evt også prøve at pille knapperne af tasteturet, det kan være at det er pga. skidt og støv osv. der gør at den opføre sig mærkeligt.

Du kan også prøve at geninstallere det program som følger med tasteturet, hvis du bruger det.

Det er lige de ting jeg kan komme på, som kan være synderen.

Håber du finder ud af det.

Mvh
Terat

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-08-07 12:36

En eller anden har hældt en Cola i dit tastatur....

Prøv med et andet.....

Kommentar
Fra : mr-Ali

Dato : 22-08-07 16:13

prøv at trykke ctrl og den knap ovenfor samtidigt

Kommentar
Fra : chrazqx

Dato : 22-08-07 18:17

har du installeret tastaturet på din pc?

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 22-08-07 18:18

Har du skannet computeren for virus for nyligt?

xp/Vista?

Godkendelse af svar
Fra : eskild8720

Dato : 22-08-07 22:17

Tak for svaret Terat.
Det med skidt og støv var nok det rigtige da intet andet hjalp.Har derfor købet et nyt i Føtex ikke trådløst virker perfekt uden fejl,dejligt.
mvh eskild

Kommentar
Fra : Terat

Dato : 22-08-07 22:42

Hejsa

Det var så lidt.
Havde selv prøvet det før

God fornøjelse med dit tastetur og må det virke i lang tid

Mvh
Terat