/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
smc7904wbra på tdc erhverv
Fra : Warboy
Vist : 469 gange
400 point
Dato : 21-08-07 12:03

Hej Alle

jeg har en SMC router 7904wbra som har indbygget adsl modem i den, jeg har tdc Erhverv og skal have sat denne router på denne linje men jeg kan ikke hitte ud af det, jeg kan se at adsl linjen er oppe det viser den i status, jeg har haft mit system slukket og tdc har også release ip/mac....

adsl lyser konstant jeg tror kun det er et spørgsmål om at sætte routeren op til det rigtige men jeg kan sku ikke finde ud af de mere og tdc vil heller ikke hjælpe.

HJÆÆÆÆÆÆÆLP

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-08-07 12:13

Er der ikke en manual med, samt en setup CD?

Det er vel et spørgsmål om at konfigurere routeren?

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 21-08-07 12:48

Bille1948

nej man får ikke en cd med, men en manual men jeg syntes jeg har prøve alle indstillinger det jeg måske tror det kan være er vci instillingerne som jeg hele tiden har kørt på 33/35

//Dennis

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-07 13:10

Citat
jeg har tdc Erhverv
og tdc vil heller ikke hjælpe

Besynderlig udbyder.....

Find en anden

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 21-08-07 13:16

Det er sku svært når det er firmet der bestemmer hvilken udbyder vi skal have

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-08-07 13:20

Så kan firmaet vel hjælpe

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 21-08-07 13:35

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 21-08-07 17:35

Der så mange ting i dette
du siger dit firma betaler og dermed bestemmer udbyder
ok hvis du selv vil betale og have den servise et andet selskab giver
så lad nu dit firma stå for den service du skal bruge da de jo også ved hvad
erhvervs abbonement de har købt ved TDC.
hilsen Steen (TDC medarbejder)

Kommentar
Fra : Warboy

Dato : 22-08-07 08:38

Problemet er at det er mega dyrt at hvis du skal have lavet en ting på din router havde det nu ikke kostet 1000,- hver gang men have en ydelse så som portforwarding det er fint de skal have noget for det de gør men lige frem 1000,- det er sku i overkanten, vi ved godt hvad vi har købt.....

men dette hjælper mig stadig ikke med at komme på nettet......