/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
MPEG til DVD
Fra : o.v.n.
Vist : 2215 gange
100 point
Dato : 19-08-07 12:28

Hej jeg har en mpeg fil på 2,89GB som jeg gerne vil have brændt som dvd, men hvordan, min Ashampoo brænder siger den er for stor og beder mig fjerne nogle film, men det kan jeg ikke, det er en stor fil

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 19-08-07 12:43

http://www.softpedia.com/get/CD-DVD-Tools/CD-DVD-Rip-Other-Tools/DVDBuilder.shtml

Konverter og bagefter en tur gennem dvdshrink.....

Må det koste penge findes der bedre programmer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-07 12:49

Gratis er et godt princip blandt os jyder, filen er selvfølgelig også gratis, og min gratis Ashampoo 6.5 burde kunne med funktionen Lav en video
Jeg kigger lidt på dit link, om det er noget jeg kan hitte ud af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 13:07

Ellers er Uleads programmer noget af det bedste der findes.....

Men så skal tegnebogen frem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 19-08-07 13:16

Tegnebogen er lavet af muldvarpe skind og tåler ikke så godt at komme frem i lyset

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 13:35

Hvordan kommer du så penge i den ?????

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 19-08-07 14:30

Du kan bruge Nerovision.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-07 00:58

Tak for svaret refi. Ashampoo tog over efter DVD Builder, forstår ikke at den ikke kunne lave forarbejdet også, Nero Vision kan jeg ikke bruge, jeg har ikke Nero på computeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-08-07 00:59

Citat
Hvordan kommer du så penge i den ?????
har du ikke hørt om NEM konto

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-08-07 09:05

Selv tak.....

Nem konto forærer da bare din bank penge