/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Farvel til AJ ?????????
Fra : dova
Vist : 1814 gange
100 point
Dato : 18-08-07 19:17

Jeg opdagede lige, at AJ tilsyneladende har forladt Kandu

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

Profil-beskrivelsen er ændret for et par dage siden, og AJ har ikke deltaget i noget herinde siden 14/6

Er der nogen der kender årsagen ????.....jeg mener, det er jo ingen hemmelighed, at helbredet drillede en del for noget tid siden ????.........eller måske han bare ikke gider mere (det skulle dog ligne ham dårligt) ?????

Nå, men under alle omstændigheder : Byebye AJ......where ever You are

mvh dova

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 19:23

Jahhhhh

Nu skal disse farveller jo tages med et gram salt.....

Kunne jo også være der bare er oprettet et nyt nick

Det er set før og der kommer utrolig mange i øjeblikket....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-07 19:33

dova ->
Citat
..tilsyneladende har forladt Kandu

Næehh.... det tror jeg nu ikke!

Sammenlign f.eks. http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

..med: http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=29755

..OG bemærk venligst forskellen:
Citat
(Blacklistet af kandu.dk)

Spørg til eksempel Kumme/Krummen profilen:
Citat
..han skal få det spredt på Kandu, at jeg engang havde nicket Ram2.

http://www.kandu.dk/Spg108376.aspx

</MOLOIKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-08-07 19:36

Hvad har det med AJ at gøre ????????

Det fatter jeg ikke en meter af

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-08-07 19:52

MOLO

jeg tror sgu det rabler for dig.......Hvad har AJ at gøre med Ram2

Så vidt mig bekendt, hedder Ram2 sgu da ikke AJ og bor i Herning

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-07 19:59

dova -> Næeh... men at AJ ...mere eller mindre 'frivilligt' har valgt ikke længere at 'besøge' kandu kan vel næppe sammenlignes med; at man som bortvist bruger til stadighed insisterer på at ville deltage i dette board?

Det er frivilligt at deltage, men dælme perverst at klamre sig til opmærksomhed ...hængende i neglerødderne ...og oven i købet føle sig i sin gode ret dertil!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-07 20:01

dova -> Derudover kan jeg dele din bekymring for AJ's helbred

Jeg ønsker bestemt ingen noget ondt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-08-07 20:04

AJ ser med fra sidelinien

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 18-08-07 20:26

Det kan jo være, han bare holder en pause.

Selv har jeg da på ingen måde "forladt kandu", selv om der nogle gange går et år - eller mere - imellem, at jeg kikker ind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 18-08-07 20:36

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-08-07 21:20

Nååå lille Molo. Sider du der med rødsprængte øjne (af indestængt raseri lool) over at jeg stadig er her

.
Citat
at man som bortvist bruger til stadighed insisterer på at ville deltage i dette board?

Det er frivilligt at deltage, men dælme perverst at klamre sig til opmærksomhed ...hængende i neglerødderne ...og oven i købet føle sig i sin gode ret dertil!

Pudsigt men helt symptomatisk for dig, noget du først reagerer på, da jeg pelsede dig, så du lå splitter hansjørgen og enhver kunne se hvilket hyklerisk, falsk og ynkeligt, selvoptaget skrab du er.

Det ville have været klædeligt for opfattelsen af din moralske habitus, hvis du for læææænge siden havde pebet op. Men på det tidspunkt var du jo heller ikke så eksponeret, som du er nu. HYKLER

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-08-07 21:23

Christania...

Bulldooze hele lortet og lav nogle lækre lejligheder, som kontantnassere ikke har råd til at bo i

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 18-08-07 22:11

Misundelse er en grim ting!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-08-07 22:43

Ja det sir man jo, men hvem er misundelig her??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 18-08-07 23:32

Jeg håber da for AJ at han ikke er for syg til at være her.
Jeg ønsker bestemt heller intet ondt for nogen og håber da ikke hans kræft har spredt sig igen.
Aj, kan du ikke give lyd fra dig, så vi ved om du er ok?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-07 00:54

http://www.kandu.dk/spg108454.aspx

Citat
dova Vist : 183 gange
100 point
Dato : 18-08-07 19:17

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg opdagede lige, at AJ tilsyneladende har forladt Kandu

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=177761

Profil-beskrivelsen er ændret for et par dage siden, og AJ har ikke deltaget i noget herinde siden 14/6

Er der nogen der kender årsagen ????.....jeg mener, det er jo ingen hemmelighed, at helbredet drillede en del for noget tid siden ????.........eller måske han bare ikke gider mere (det skulle dog ligne ham dårligt) ?????

Nå, men under alle omstændigheder : Byebye AJ......where ever You are

mvh dova

Hvis arne.jakobsen ville have at brugerne på kandu skulle vide, hvorfor han ikke deltager så ofte, så havde han sikkert selv givet besked.

Men du dova sidder og holder øje med hans "profil", som er ændret for et par dage siden !!!!!

På kandu er vi anonyme, hvis vi mener, at andre brugere skal vide noget om privatlivet, så bliver det sikkert skrevet privat. Hvis det ikke er privat, men skrevet her på kandu, ja så er det fordi vi alle skal vide det.

For mig at se vil du lokke privat viden ud af brugerne på kandu.

Lad dog arne.jakobsen være i fred.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 19-08-07 10:04

Drop belæringerne ans

Nu er AJ en af de brugere der aldrig har lagt skjul på hvem hen er, og ligeledes, som nævnt, at helbredet ikke var helt i orden.......nu kunne "spørgsmålet" jo også bare være en orientering om, at AJ tilsyneladende har takket af...... og det kunne jo være et forsøg på at få AJ til selv at deltage.......og m.h.t. at "lokke".....så bestemmer folk jo selv om de lader sig "lokke" med

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-07 10:21

Symptomatisk for Klumme, at han tror han ka' ødelægge mit go'e humør

Intet er længere fra sandheden

Lige så symptomatisk at fjolset ikke fatter:

1.) Jeg har arbejdet i årevis for min kontanthjælp. Faktisk ydet mere til samfundet end mange alm. lønarbejdere. (= samme arbejde udført, men til en lavere løn og på 'billigere' vilkår.)
2.) Jeg har haft alm. lønarbejde som vikar i de sidste 2 mdr.
3.) Jeg netop pr. 01-09-07 er blevet fastansat i en betroet stilling i staten.
4.) At Klumme er uønsket på kandu.dk af mange brugere og ér bortvist fra kandu.dk af site'ts indehavere.

Næeh... Klumme kan ikke finde ud af at begå sig socialt og må derfor sidde og udtænke mere eller mindre 'geniale' pseudobegivenheder han så skiftevis kan underholde og genere andre brugere med.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 10:35

Hvem af jer bliver hurtigst træt af det cirkus i rundt regnet 50% af trådene

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-08-07 10:46

refi -> Jeg gætter på at kandu teamet bli'r træt først ...når de engang vågner

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-07 11:22

Det blir jeg Refi....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-07 11:32

Du ved Refi...

Det er lissom at være medlem af en klub, og man så hvereneste gang man stikker næsen forbi, skal opleve denne skvalderabe tåge rundt i lokalet og klogskide, egotrippe, og fylde de andre i klubben med løgn om sig selv, for at fremstå et betydeligt bedre lys end berettiget. Bevars.... han kommer da med rode råd ind i mellem, men hvem gør ikke det.

Jeg har ikke meldt mig ud af klubben, og jeg afgiver ej heller løfter om aldrig at påtale nøddens adfærd, lissom jeg heller ikke holder ophørsudsalg på point, men jeg vil nok indskrænke mine besøg betydeligt. Dem glæde sig over dette, som kan det. Betragt det som en førtidsjulegave

Kommentar
Fra : refi

Dato : 19-08-07 11:41

Jamen så Glædelig Jul og Godt Nytår....

Tilværelsen i DK er jo sådan indrettet at der SKAL være plads til ALLE....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-08-07 11:45

Man skal elske sin næste BOB BOB.....det blir vist ikke den store romantik LOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-07 12:25

dova

Jeg leger ikke men respekterer de brugere, der ikke ønsker, at mere viden om deres privatliv skal skrives her på kandu.

Det er åbenbart det arne.jakobsen har valgt.

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 100 point
Dato : 19-08-07 22:16

Jeg er blevet gjort opmærksom på din tråd Dova. Tak for din velmente interesse. Til dig og andre vil jeg bare sige at jeg er blevet godt og grundigt træt af den evige omgang bøvl og bræk der efterhånden mere er reglen end undtagelsen på Kandu.
Jeg har derfor valgt at bruge min tid på noget mere fornuftigt.
Jeg er ikke blevet syg igen. Min kræft er væk, forhåbentligt for evigt.
Til de der ikke har betragtet mig som fjende: Tak for bekendtskabet og lev vel.

Til Klamme Klumme Alias Ram2 og andre fjolser:

Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-08-07 22:31

arne.jakobsen

Jeg er glad for, at du selv kunne svare.

Jeg kan ikke li' når andre brugere "sladrer" om ens privatliv. Det har du jo selv været udsat for

Godkendelse af svar
Fra : dova

Dato : 19-08-07 22:55

Tak for svaret arne.jakobsen.

Hej AJ, godt at høre du er ok

Ha' det godt fremover

mvh dova

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-08-07 23:01

OK Dova.

Jeg syntes lissom jeg skyldte dig et svar. Vi har på trods af mange krydsede klinger aldrig været eller haft grund til at være uvenner. Lev vel.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 19-08-07 23:14

Godt at høre Arne, det er jeg glad for at du er rask. Ha det godt og hyg dig.
Ja jeg er også kommet tilbage efter en længere pause..men smutter vist snart igen, her er ikke så fandens rart at være..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-08-07 23:20

Hej Sus. Lev vel.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-07 23:22

rart at høre at du er rask a.j

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-08-07 23:24

Tak Bent J. Lev vel.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 19-08-07 23:25

Som I kan se tager jeg mig lige tid til at svare alle i denne tråd. Men det er så absolut også den sidste.

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 20-08-07 18:16

Mener absolut det jeg skriver nu, som en høflig bemærkning

Arne, du vil ikke skrive i tråde fremover, men jeg ser du ikke kan holde dig fra at kigge ind, det er rart at interressen for kandu stadig er her, dor der er sgu mange interessante tråde at læse

Forventer ikke noget svar på dette, men kandu er sgu vanedannende og svær at holde sig fra.

- Anden

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 20-08-07 21:56

Ja Arne som sædvanlig kunne du ikke holde hvad du lovede.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 20-10-07 01:08

Hold da maule, hvor er det lang tid siden jeg har været herinde. Jeg tillod mig ellers, at blande mig i morsomhederne en overgang - og det var skægt dengang Arne var i sit es. Det var sku hyggeligt, at sidde og dele en flaske rødvin(eller to) med Arne og ham der nordmanden, som jeg ikke husker nicket på, ja og mange andre.
Hyggen blev efterhånden ødelagt af skiftende brugere som ikke kunne klare Arnes facon. Helt galt gik det dog, da ham loooooool fyren dukkede op. Her har vi fat i en person, som ikke forsømmer en lejlighed til at angribe Arne, uanset hvilken tråd AJ forsøger, at deltage i. Ligegyldigt hvilken tråd Arne deltog i, seriøs eller ej, så skulle han samtidig forsvare sig mod denne Klamme.
Nå men essensen af dette er; tak Arne for nogle hyggelige weekender her på Kandu. Lev vel og længe.
Reset

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-10-07 07:00

Reset -> HOLNIELS ..hedder den brave viking fra Norge:

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=77124

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 20-10-07 22:55

Tak for oplysningen Molo. Ja Holniels var en rigtig hyggelig fætter af en nordmand at være. Nu skriver jeg var; fordi jeg kan se, at han heller ikke er særlig aktiv længere.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 20-10-07 23:20

Reset - vi er mange der kun er på en gang imellem - der er alt for mange overdommere på kandu efterhånden - der er ikke rigtig plads til forskellighed mere.

Men måske aj kommer igen - man ved aldrig !!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-07 06:23

Reset ->

Citat
...af en nordmand at være

..nåh nåeh, akle : http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=190224 ..er nu heller ik' værst at disputere med og jeg selv er ligeledes gennemakoholiseret 3. generations invander fra Norge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 21-10-07 09:46

Nåe ja, godt ord igen Molo. Jeg har intet mod nordmænd. Norge er trods alt gammel dansk område, så noget godt er vel smittet af.