/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
fjerncomputeren er ikke instal
Fra : dumdidum
Vist : 544 gange
200 point
Dato : 18-08-07 00:21

hej jeg har windows xp home edition
og vil gerne køre forbenlse til fjernskrive bor men den maskine jeg seder ved og gerne vil have kontakt til har ikke det program som winxp pro har dette her program hvor man taster den bruger ind der skal have forbenlse til min computer er der nole der kan hjelpe jeg kan kun oprate forbenlse til Fjernsupport via msn eller Outlook Express og det vil jeg ik

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 110 point
Dato : 18-08-07 00:27

Hent TeamViewer
(Gratis for private)
Det er så enkelt at gå til.
Går igennem diverse firewalls.
Har egen firewall.
Fylder ingen ting.
Behøves ikke en gang installeres.
KANON PROGRAM !
http://www.teamviewer.com/da/index.aspx
Gambrinus

Kommentar
Fra : dk

Dato : 18-08-07 09:11
Kommentar
Fra : dumdidum

Dato : 18-08-07 10:41

det prøver jeg lige

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-08-07 11:32

tilslutter mig Gambrinus.

Bruger selv Teamviewer, både på job og herhjemme. Er tit ude og rejse på jobbet så er det meget let at loge på sin egen pc på kontoret med den bærbare ude et sted i verden. Fungerer perfekt.

Herhjemme er det mest når der er nogen af gutterne der har pc problemer jeg bruger det.

Godkendelse af svar
Fra : dumdidum

Dato : 21-08-07 00:59

Tak for svaret Gambrinus.

ja det er godt nok et fedt program tak for det

Kommentar
Fra : Gambrinus