/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Må ikke få barnet til samvær!
Fra : lavendel
Vist : 1122 gange
100 point
Dato : 17-08-07 09:02

Er der virkelig ingen hjælp at hente når moderen har meddelt at hun ikke vil aflever barnet som aftalt i amtet ... Begrundelse er sygdom, han har fået foden i gips... men det gør det da ikke umuligt for faderen at passe drengen... 14 dage til næste gang... og hvad mon så hun siger.. foden er nok stadigvæk i gips.... Hvad gør man...??

knust
ked af det...

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 17-08-07 09:09

HEY

Faderen kan må jo så selvhente sin søn - og finde den nødvendige transport til formålet

Når moderen ikke har muligheden!

Fusses

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 09:17

ikke et spørgsmål om at hente... børne bliver hentet præcis på klokkeslæt.. hver anden fredag men i dag bliver det uden sønnen... fordi modernen ikke mener at vi kan passe en dreng med benet i gips.... !!!!
så måske du misforstod mit indlæg..

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 17-08-07 09:18

UPS:..... vil hun ikke aflevere /udlevere barnet pga en fod i gips? hmm

Så må faderen have fat i det gl. statsamt... hmm kan ikke pt lige huske hvad det hedder men ring til kommune og de kan hjælpe videre...

Fusses

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 09:21

ja... vi har.. tjekket på nettet.. kan henvende sig til fodgen.. men de vil så sørge for et møde.... men hvad kan vi bruge det til idag....... et møde...??....hvornår...?? og så er den weekend gået.. æv æv....

Kommentar
Fra : fusses

Dato : 17-08-07 09:40

Hmm er forældremyndigheden delt ? og har i en skriftlig aftale - kan hun ikke nægte, og kan ved flere gentagelser værer grundlag for en omstødelse af den oprindelige aftale! ....men få fat i fodgen således at det forhåbentlig er på plads til og 14 dage så du ikke står i samme situtation.

Fusses

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 09:47

Ja... delt forældermyndighed... og ja vi vil tage fat i fogden.. surt at det skal være på den måde.. men vi trode faktisk at fogden akut kunne hjælpe os i dag men det ser det ikke ud til.. De kære børn skal stå model til meget når voksen-verden stiller sig på tværs

Tak for din interesse..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-07 09:57

Klagevejen hedder statsamtet. Det moderen laver hedder at forhindre samværet. Det er IKKE moderen der skal vurdere din evne til at passe barnet. Desværre er vejen lang, og skal i yderste konsekvens for en dommer.

En af vennerne har lige være turen igennem, med beskyldninger om stort set alt, fra ex'ens siden. Samtidig gemte hun ungerne når de skulle hentes om fredagen. Efter tre måneder og mellemværende af en advokat, kommer det omsider for en dommer. Moderen få en løftet pegefinger og en bøde på 500 kr. Klamt retssystem vi har!

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 10:22

Ja... retsystemet er ikke beregnet for "os" almindelige mennesker.. Har lige snakket med amtet og retten.. skal bede om at få ham udleveret, hvis ikke hun vil, skal jeg sende en udfyldt formular til retten og så vil de tage stilling til om hun har handlet ret... laaaang proces... ikke helt til at forstå at man kan behandle mennesker af kød og blod på den måde.. vente... vente... vente... måtte vi også på at statsamtet fastsatte samvær, hvilket ødelagde en sommerferie med børnene.. Forstår simpelthen ikke... systemet.................

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-08-07 10:45

Citat
Forstår simpelthen ikke... systemet.................
og jeg forstår ikke at voksne mennesker der mener at de er ansvarlige nok til at få et barn sammen og bagefter opdager at det var de søreme ikke har så travlt med at skyde ansvaret væk fra sig selv og glemmer at det er barnets behov der er i centrum.

Det er da en fallit erklæring uden lige at man skal have en offentlig instans til at blande sig i hvordan og hvornår man er sammen med sit barn. Måske man skulle have tænkt sig lidt bedre om før man valgte partner eller før man valgte at gå fra hinanden.

Men jeg kan da godt se at de letteste er at vælge hvad der er mest bekvemt i øjeblikket og når ulemperne så dukker op så skælde ud på systemet.

VH

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 10:56

uha da....... Hvem der bare var så fulkomment og godt menneske at man altid træffer de rigtige valg i livet........... Du må være en helt.......
Intet er fortrudt mere en det forkerte valg af partner...

Og....... ja.............. enig det er sørgeligt at det er nødvendigt at indblande de offentlige myndigheder... korrekt...

Og skal hilse at sige at der er bestemt INTET som er let i denne situation..........

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-08-07 11:02

Min pointe var ikke at tingene var lette min pointe var at vi voksne har det med at kvaje os, lade kvajerierne gå ud over børnene og så klage over systemet og nej jeg er hverken helt, engel eller fuldkommen, jeg valgte også den forkerte partner da jeg skulle have børn men jeg har aldrig givet andre ansvaret.

Og undskyld hvis mit indlæg var lidt for hårdt formuleret

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 11:09

OKay.....
Men har nu heller ikke givet andre skylden, ved den ligger hos de to forældre som ikke kunne finde ud af det.. Syntes dog stadigvæk at systemet er utrolig dårligt til at behandle sager når nu den ene part ikke er villig til at snakke om tingene.. kan jo ikke tvinge "x en" til at samarbejde, når nu hun åbenbart er af den opfattelse at det kun er hende der har de rigtige svar på alt. Der mangler vi et system som ikke er halve år, eller måneder om at skride ind, det er synd for børnene..

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-08-07 11:32

Jamen det er jo ikke systemets skyld hvis forældrene indbyrdes har aftalt at barnet skal bo hos en der åbenbart ikke er i stand til at varetage barnets tarv.

Når systemet bliver tvunget til at gå ind i en sag for at varetage barnets tarv fordi forældrene ikke er i stand til det ja så tager det tid fordi det handler netop ikke om paragraffer men om hvad der er det bedste for barnet, et samvær skal jo ikke tvinges igennem hvis det er til skade for barnet.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-07 11:33

Problemet er, at chikane fra moderens side er stort altid "gratis", forstået således at hun skal trække den meeget langt, inden der sanktioneres. Faderen skal bare lige nyse, så hakker man til. Se foreningen Fars hjemmeside.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 11:52

hvor gammel er den søn moderen nægter at lade blive hentet ??? Får du samkvem med andet barn eller er det kun ham det drejer sig om ???
Jeg spørger fordi der KAN være noget der taler til fordel for at et lille barn der pludselig kan vende om og stikke for eks tværs over en vej osv måske ikke lige er heldigt at have hvis et ben i gips netop der kan hindre "indfangelsen".

Du skriver "vi" - er du i nyt parforhold er moderens nægten helt hen i vejret da der så er en anden voksen tilstede.

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 12:04

Ja... moderen står så absolut altid stærkt og ja det drejer sig tit om chikane.. som jo mest går ud over børnene.

knægten er 4 år... og ja vi er to voksne til at styre slaget gang og vi er begge meget aktive i deltagelse af børnenes ve og vel når de er her.. og ja der er en mere hun må så godt blive hentet i dag...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 12:11

sådan noget &%##* fra moderens side - når I er to om børnene !!!! Men hent datteren og hold gode miner til slet spil - du kan alligevel intet gøre idag - desværre. Sørg dog for at få tingene på plads så det ikke gentager sig selvom det er en tung og sej omgang. Sønnen på 4 er stor nok til at komme med - men også stor nok til at føle hvad der sker når søsteren skal med og han ikke skal. Synd for ham - - synd for jer.

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 12:18

Ja.........æv æv... gør sgu ondt på os for børnene skyld og ja selvfølgelig også os selv.. Men vi må jo gå rettens... langsomme vej... og håbe der bliver styr på det til om 14 dage..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 12:19

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-07 12:24

...ellers tæl nu lige til ti. Bid det i dig, og ring moderen op og fortæl i har altså styr over det!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-07 12:25

....og uden at koge op eller råbe eventuel fortælle hende, at hun MÅ altså ikke forhindre samværet!

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-08-07 12:40

Husk at moderen er lige så overbevist som du om at hun gør det eneste rigtige. Derudover så kan det jo være at drengen stadig er noget chokeret over at have fået foden i gibs.

Mit råd er tag den med ro nyd weekenden sammen med pigen, det kan faktisk være sjovt at have dem hver for sig og glæd jer så til at se drengen igen om 14 dage.

En ting der ikke vil gavne nogen er at sætte sagen på spidsen og hvis du ikke er børnenes biologiske mor så vil jeg egentligt råde dig til at lade de biologiske forældre om at løse problemet. det er deres ansvar ikke dit.

VH

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 12:43

alt er prøvet... også uden råben og skrigen.. for det ved vi ikke hjælper på noget her i livet.. Så hun vil få afvide i eftermiddag at hvis ikke hun sender knægten med må vi gå rettens vej.... ærgeligt hvis hun kun kan forstå det på den måde.... Og vi er sgu anstændige mennesker med styr på tingene .... bare ikke lige det...
Hun er typen der vil have styr på alting på sin egen måde og ingen andre kan gøre tingene som hende, der kommer jævnligt lange "diriktiver" om hvordan vi skal gøre alt, hvad vi skal købe af pålæg og hvilken shampo der må bruges.. Alt dette forbigår vi nu bare stille og roligt og gør så tingene på vores måde..... og det går faktisk fint....

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 12:53

Til Thomas

Vi er 2 om denne profil..................... og jo jeg klare selv problemerne med min X, men har en uvuderlig støtte i min kone.......... Drengen har det fint har snakket med ham i telefonen flere gange... Og ja sikker dejligt at have tid til pigen... men laaang tid ikke at se sin søn... Men forventer ikke din forståelse tror ikke du kan sætte dig ind i situationen..
"Manden"... nå men jeg vil nu takke af for i dag...

Og nej jeg vil ikke lade min mand stå med problemerne selv, jeg støtter og hjælper ham så godt jeg kan.
"konen"

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 17-08-07 13:05

Lige en bemærkning mere til Thomas.. Kan ikke forstå din holdning til at "jeg" ikke skal blande mig.. Jeg elsker børnene som var det mine egne... Ønsker dem det bedste både hos deres mor og far... Og i og med at vi er mand og kone nu mener jeg bestemt at det er noget som vi i fælleskab skal løse... Jeg er jo lige så meget en del af deres liv når de er her... Når man har valgt at dele livet har man også valgt at dele sorg og glæder...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 13:40

hmm - vist noget jeg har misforstået

men er det manden der har benet i gips er der jo en kone til at hjælpe

er det sønnen der har benet i gips trænger han vel til omsorg BEGGE STEDER FRA - og ikke kun hos moderen - netop pga det ben i gips som vel i og for sig er et brækket ben ville det være godt med lidt afveksling for ham.

bare min ringe mening om den sag - - - resten bliver I nødt til at tage fat om så - selvom det er en trist og hård omgang.

(gad vide om barnets mor ville bryde sig om at børnene blev hentet af politiet hver gang den aftalte samkvemsret skal opretholdes - for hun har jo også skrevet under på det )

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-07 13:44

Arhhh Mirit, man sender altså ikke strømerne.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 14:01

3773 - jo det sker nemlig hvis den slags går helt ud i det vilde - jeg er desværre vidne til det i nabolaget her hveranden weekend og hvad der ellers er - slet ikke rart

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 17-08-07 14:09

Njaa, i sjukkens tilfælde sendte man en eller anden repræsentant fra kommune eller hvad det var, men moderen var der ikke. Så de måtte gå igen med uforrettet sag.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 14:17

sørgeligt - meget sørgeligt

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-08-07 17:27

Lavendel grunden til at du ikke skulle blande dig var at for det første kan det virke unødigt provokerende på barnets biologiske mor selv om det bliver gjort i en god mening for det andet bliver du part i en konflikt hvor du risikere at barnet kommer til at opleve dig og så sin biologiske mor som modstandere og der vil du altid tabe.

Til din mand jo jeg kan godt sætte mig ind i det. Jeg har en temmelig skør ex som jeg flyttede fra for 5 år siden og der findes næsten ikke de måder hun ikke har forsøgt som chikane af mig, mit nye ægteskab og mit samvær med mine børn.

Derudover så arbejder jeg professionelt med området.

Det jeg har prøvet at formulere overfor jer er såmænd bare i al sin enkelthed at det ikke tjener nogens tarv at sætte hårdt mod hårdt, gør alt hvad i overhoved kan for at opretholde en god dialog med den biologiske mor også når det som her betyder at i går glip af en enkelt weekends samvær.

Hvis i virkeligt for alvor ryger i totterne på hinanden ja så er det den der har børnene boende hos sig der sidder med alle kortene på hånden og børnene bliver taberne så lige meget om i synes om det eller ej ligemeget om det er svært som ind i død og helvede så kommer i ikke uden om at dialog er vejen frem hvis i virkeligt for alvor mener at i vil børnenes bedste.

VH

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-08-07 22:58

Stakkels barn, er det for barnet eller jeres egen fornøjelse at det pinedød skal udleveres?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 23:02

jomfru ane du kunne lige så godt have skrevet - stakkels barn der ikke kommer med sin søster ud og oplever noget andet

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-08-07 23:07

Det gjorde jeg ikke

Et barn på 4 år der ser sin far hver 14. dag er ikke "påklædt" til samkvem med foden i gips.
Så jeg er bare uenig med det oprindelige spørgsmål om hvorvidt det gør drengen uegnet til samkvem...

bliver mere harm over den manglende forståelse for børnene i sådanne situationer, end for om en forældre bliver såret. Der er voksne og så er der børn.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 23:13

selvfølgelig skal begge forældre helst kunne tackle situationen - men når enigheden ikke kan gå op af sig selv - kaos for alle - her bør forældre tænke - og tænke igen - barnets tarv er og bliver det vigtigste - hvis drengen havde mæslinger var det ok med at holde ham hjemme - men en fod i gips - naaaaaaaaaah - han trænger til lidt afveksling og far er lige så godt som mor hvis han ellers har det godt med begge og ikke er præget af den ene.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 17-08-07 23:30

Ja og sådan kan man jo så være uenige...

Jeg synes bare spørgsmålet oser af en voksens fortvivlelse over ikke at være tilstede i et barns liv (hver 14. dag er sørme ikke meget, hvis man vil opbygge en hverdag). Meget at tage fat på, men ikke en eller anden hævnagt hvor der skal kastes paragraffer over et ben i gips.

drop enhver form for mudderkastning og få konfliktløsning til at få det hele på plads, det er for umodent at betvivle en mor (der er der hver dag og hele tidens) mening om hvorvidt det er hensigtsmæssigt med "udgang" i den specifikke situation.
Hvis tråden drejer sig om medynk, så er jeg altså stået af.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-08-07 23:46

meget kort - jeg kan mere end godt forstå en voksen der KUN ser sine børn hver 14 dag - og de få feriedage der tildeles - er ulykkelig når den anden part forhindrer samkvem. Det er bestemt sundest for børnene at se begge forældre så meget som muligt - hvis de en dag ymter et nej skal det så også respekteres.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 17-08-07 23:59

Citat
meget kort - jeg kan mere end godt forstå en voksen der KUN ser sine børn hver 14 dag - og de få feriedage der tildeles - er ulykkelig når den anden part forhindrer samkvem. Det er bestemt sundest for børnene at se begge forældre så meget som muligt - hvis de en dag ymter et nej skal det så også respekteres.
Hvis der var tale om at faren ønskede at få udvidet sit minimums samvær ja så har du jo ret men det er jo ikke det der er tale om. Der er tale om en forældre der har valgt at lade moderen have hovedansvaret for barnet. Så er det vel også et eller andet sted rimeligt at det er hende der tager stilling til om samvær skal springes over i en enkelt weekend. Hvis hun ikke er i stand til at lave sådan nogle vurderinger så forstår jeg ikke hvorfor faren ikke har mere samvær med sine børn fordi hans børn behøver ham da hvis deres mor er så uduelig.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 18-08-07 08:01

Thomas.Haugård...

der er ingen der har sagt eller rettere skrevet at moderen er uduelig(udover dig) - nu skal du passe på med ikke at kaste ved på en brændende bål når der ikke er behov for det.
Du ved også hvor svært det er for en far at få fod til jorden med yderligere samkvem - det er sager der trækker godt ud - mere behøver jeg vil ikke at pensle det ud ???
Som spørger netop lægger ud med - så er der tale om et ben i gips og ikke en alarmerende og plejekrævende sygdom - altså et sundt og rask barn med benet i gips såvidt jeg forstår - det kan faderen og hans kone sagtens magte vil jeg gå ud fra. Da der er tale om søskende vil oplevelsen af at komme på besøg tilmed være en fælles søskende fornøjelse hos far - ikke ????

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-08-07 10:20

Mirit

Du læser mit indlæg som fanden læser biblen jeg skrev kun at hun er en uduelig mor hvis hun ikke er i stand til at vurdere hvornår børnene har godt af samvær og hvornår de har godt af at blive hos deres mor.

Og nej Mirit jeg ved ikke noget om at det skulle være svært at få et samvær der strakte sig ud over en weekend hver 14 dag Det samvær er faktisk mindre end det Statsforvaltningen foreskriver som minimumssamvær så der er tale om en far der har mindre samvær end han kunne få hvis man ønskede det.

Endelig så det med de fælles oplevelser ja min oplevelse af både mine men også andre børn er at de elsker at være i centrum

VH

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-08-07 10:24

læser fanden biblen ???

hopper af her da det er ved at være en "jeg alene vide" udvikling der sker her

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 18-08-07 12:54

Mirit

Fordi man ikke er enig med dig så er det ikke nødvendigvis udtryk for en "jeg alene vide" holdning

Hvad angår "som fanden læser biblen" så hentydes der til en gammel talemåde som jeg antog var alment kendt.

VH

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 19-08-07 17:48

Til Thomas... Jeg blander mig ikke højlydt og blander børnene ind i sagen........ Dette er en "voksenting" som kun bliver snakket om når der ingen børn er her..... Min mand tager til møder i amtet osv. Jeg støtter ham og kommer med min mening... ( er jo også selv mor) så nogle gange forklare jeg ham også lidt om hvad en mor tænker......
OG.... en anden ting du jo intet aner om og som starts spørgsmålet jo heller ikke drejet sig om er: Jo............... Vi vil meget gerne have børnene mere end vi har.......... men men...... men..... ting tager tid i amtet... når moderen sætter sig på bagbenet med alt....
Og jeg må sige at jeg tror bestemt ikke altid at deres mor ved hvad der er godt for sine børn.... Nemlig at se deres Far tit... og lade ham få del i alt der er mulig ... situationen taget i betragtning..
Nej hun handler nok nogle gange efter hvad der er den bedste følelse for hende selv... temmelig sikkert ikke bevidst... Men nok en svær balance gang...

OG puha... hvor jeg er lige ved at koge lidt.... meget mindre samvær end han kunne få hvis han ønskede det.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!! skrev du... Øh... hold dig lige til det du ved noget om...
Tro mig det er svært at få sin vilje igennem..

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 19-08-07 17:55

Jomfruane........................
Bestemt for barnets skyld........ Han er jo ikke syg i den forstand render og leger med de andre drenge ude på vejen.... så...... JEG ER FAR.... og min KONE ER MOR... Så jo vi kan godt tage os af et barn med armen i gips...

OG NEJ VI har bestemt ikke brug for medynk.... OG ja der er meget at tage fat på........................ MEN hold op hvor går ting langsomt:::::::::::::::

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 19-08-07 18:16

Til Thomas.... Tænker lige...... god dialog skriver du....... det er noget med at kunne kommunikere... noget med samarbejde... og ikke en envejs kommunukation... Vel ?
SÅ hvor meget skal jeg stå model til hvor meget skal jeg blive ved med at sige ... ja.... javel og amen til for ikke at blive uenig med moderen... Når nu jeg er rygende uenig i den måde hun takler tingene på..... Ville jo være dejligt at vi kunne mødes på midten........ OG der er jo en grund til at vi ikke lever sammen i dag.... Men mener jo bare at vi skulle kunne finde ud af tingene for vores børns skyld som vi jo begge elsker over alt på jorden.....

Vil for øvrigt lige sige at jeg havde en dejlig weekend med min datter.. Knægten var ikke hjemme da jeg hentede min pige... Hvor han var kunne jeg ikke få svar på... Så jo... der er lang tid til om 14 dage.......

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 19-08-07 22:56

Lavendel

Ja der er tale om mindre samvær end han kan få, jeg arbejder rent faktisk med sådan noget så jeg tillader mig at mene at jeg har en viden om området.

Hvor meget man skal finde sig i fra exen. Hvor meget man skal stå model til. Ja dybest set så skal man stå model til alt så længe det er det der gavner vores børn.

Det handler ikke om hvorvidt det er mor eller far der vinder det handler om at barnet ikke bliver taber og hvis al kommunikation ryger på gulvet ja så bliver barnet taberen tro mig jeg har selv prøvet det.

Jeg har da også gang på gang været i den situation at jeg har måtte spørge mig selv om det var mine behov for at være far jeg varetog eller om det var mine børns behov.

Kommentar
Fra : lavendel

Dato : 19-08-07 23:24

Hejsa Thomas . Konen er gået til ro, så jeg kunne ikke lade være med at svare dig.
Jeg må alså lige smile lidt for mig selv... Og så tænke.... Ja du arbejder med disse problemer til daglig siger du... NETOP derfor må du også vide at selv om at jeg som far ønsker meget mere samvær med mine børn. Ja så er det ikke givet at jeg lige får det. Der er mange møder vi skal igennem først, når der er uenighed.

Og jeg ved da udmærket godt at det ikke handler om mor eller far vinder... Jeg er jo da ikke helt tabt bag en vogn. Jeg ønsker også mine børn det bedste. Og sidder da også tit og vender tingene i mit hovede, så jeg køre bestemt ikke noget "ego show" for at blive vinder..................................

Ja du er netop inde på noget rigtigt, når du siger at jeg skal stå model til ALT så længe det gavner mine børn. Men jeg tror nu også jeg ved lidt om hvad der er godt for mine børn , har dog levet med dem i mange år. Og pigen er så stor , så hun giver jo også udtryk for nogle ting.

Godkendelse af svar
Fra : lavendel

Dato : 01-09-07 23:36

Tak for svaret miritdk.'

Ja... Det er svært MEGET svært for en far.....

Men vi kæmper sammen for at få det bedste ud af vores
situation sammen med børnene......

Og det er 200 % i børnenes tarv....

Lavendel

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-09-07 08:16

godt at høre i er sammen - håber det hele går godt

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 30-10-07 20:42

Håber virkelig i har fundet melodien !
At få børn afhentet v.hj.a. en myndighedsperson er langt mere skadeligt for barnet ,end for nogen af forældrene.
At høre dem skændes ikke bedre.
Som skilsmisse-barn og mor til to, nu voksne, véd jeg med al tænkelig smerte, hvad voksnes bøvl koster.
Tag imod rådgivning / mægling. Skrig i havet, men lad børnene føle, de er kærlighedsbørn, de vil altid tage skylden for enhver form for uoverensstemmelser på sig.
Jeg ved godt, det er hamrende svært !
Med hjertevarme
Scarlets