/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
nokia 6131
Fra : chicapigen
Vist : 2654 gange
100 point
Dato : 16-08-07 12:29

hejsa

jeg har købt en nokia 6131 klap mobilos , og når jeg sætter stikket fra opladeren i mobiltelefonen skriver den på displayet " opladeren understøttes ikke " er der nogen der ved hvad det betyder ?? det skal lige siges at jeg har den samme slags mobil som arbejdstlf. og da jeg satte opladeren i den virkede den fint så det er ikke opladeren der er noget galt med.

venlig hilsen chicapigen

chicapigen som stadig har ferie

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-08-07 14:35

Selvom stikket er det samme er det ikke sikkert den passer, er det en Nokia lader?

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 16-08-07 15:10

ja stikket er det samme og den skriver det også når jeg bruger det strømkabel der fulgte med tlf.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-08-07 15:26

Så er det jo bare ned og bytte den.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 16-08-07 15:32

Der er desværre en del Nokia ladere der er født med fejl, heldigvis er de flinke til at ombytte dem, så ned til forhandleren og husk kvitteringen

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 16-08-07 15:33

Undskyld..
Læste lige spørgsmålet igen og kunne se at laderen var ok.

Telefonen skal retur, der er ikke andet for

Godkendelse af svar
Fra : chicapigen

Dato : 16-08-07 15:50

Tak for svaret Kortoververden.og refi

ja jeg havde det nok på fornemmelsen men der er jo ikke andet at gøre. tak for hjælpen

venlig hilsen chicapigen