/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Fjernelse af simlock i KBH
Fra : delikanli
Vist : 524 gange
1 point
Dato : 11-09-01 10:17

Jeg fjerner simlåsen fra alle Nokia mobiltelefoner i København og omegn. Du aflæser software versionen ved at trykke *#0000#. Operationen er fulstændig lovlig og uden risiko for telefonen. Prisen er kun 100 kr. Ring på 26242363 og høre nærmere!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-01 09:32

> Jeg fjerner simlåsen fra alle Nokia mobiltelefoner i København og omegn.
> Du aflæser software versionen ved at trykke *#0000#. Operationen er
> fulstændig lovlig og uden risiko for telefonen. Prisen er kun 100 kr.
> Ring på 26242363 og høre nærmere!e!valg )

Ja tak! - så er det vist forstået!

Én ting er, at det ikke er tilladt at poste sådanne indlæg i denne NG.
Gruppen er ikke beregnet til markedsføring. Dertil haves markedsgrupperne
(gæt selv hvilken)! Men at du poste den samme tråd - stadig med Offtopic
indhold - er til grin!

Smut over i markedsgrupperne med din reklame, eller indfør den i din
signatur og deltag i debatten. Derved hjælper du folk, men får samtidig
reklameret for din beskæftigelse.

\Mandal
--
Simlås fjernes på Nokiatelefoner
Sted: Randers og omegn - skriv for yderligere information
--

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-01 14:24

FY det må du jo ikke LASSE og BORIS
kommer efter dig

mvh Thomas
---
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..

delikanli <delikanli.news@kandu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%Hjn7.9914$sk1.361472@news010.worldonline.dk...
> Jeg fjerner simlåsen fra alle Nokia mobiltelefoner
> Du aflæser software versionen ved at trykke *#0000#. Operationen er
> fulstændig lovlig og uden risiko for telefonen. Prisen er kun 100 kr.

>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-01 14:55

T.Madsen skrev:

>FY det må du jo ikke

Korrekt, jeg tror nu det er første gang "delikanli" gør det. Men
korrekt, det hører ikke hjemme i gruppen.

>LASSE og BORIS kommer efter dig

Jeg ved ikke om vi 'kommer efter', vi siger det pænt - for nye folk
ved det måske ikke.

Thomas, jeg vil foreslå dig at skrive lidt mere når du henstiller -
fortæl folk hvad det handler om - det er ikke bare 'FYFY'.

Du er selv blevet henstillet utallige gange, og har svinet os til der
har gjort det - jeg undrer mig egentlig over du selv gør det nu. Det
skal du da være velkommen til, men gør det på en pæn måde, og skriv så
folk kan forstå hvad det er problemet er.

Og lad venligst være med at nævne mig og Boris når du henstiller, det
virker som om at det skal handle om os - det skal det ikke - det skal
handle om, at det der bliver gjort er forkert.

Desuden vil jeg forslå dig at fjerne din signatur (som nogle foreslog
mig), når du henstiller.

Og igen, skriv venligst UNDER det du svarer på.

X-FUT: dk.admin.netikette

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Læs om citat-teknik: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
Generelt er www.usenet.dk et godt sted at kigge forbi.
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-01 20:49

T.Madsen skrev:

> FY det må du jo ikke LASSE og BORIS
> kommer efter dig

Luk... BOY....

/bm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-09-01 22:18

Denne NG bliver mere og mere meningsløs....

Yderligere kommentarer overflødige...

Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-01 05:28

Hvad skriver du det for ?????
Du kan jo bare lade være med at komme her
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..
--
Morten Jensen <mortenjensen@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9nlv1p$27pj$1@news.cybercity.dk...
> Denne NG bliver mere og mere meningsløs....
>
> Yderligere kommentarer overflødige...
>
> Morten
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-01 05:30

BORIS jeg er fanme ikke din BOY og heldigvis for det DIN NAR
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr
men ring på 51308219 bor i nr nebel /er i Randers Fredag,Lørdag samt
Søndag..

Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9119DD997346BorisMathiasenmailte@193.88.15.201...
> T.Madsen skrev:
>
> > FY det må du jo ikke LASSE og BORIS
> > kommer efter dig
>
> Luk... BOY....
>
> /bm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-01 06:10

Thomas Madsen skrev:

> BORIS jeg er fanme ikke din BOY og heldigvis for det DIN NAR
> mvh Thomas

Ja, ja... BOY...

/bm

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-01 06:35

Til Thomas M
Usenet er et frit sted, så hvad med at du flyttede et andet sted hen,
fat det nu. Ellers er jeg med til at sende klage over dig, et til indlæg
fra din side, på den her måde, og det ryger afsted til din abusehandler.
Og gider du ikke godt læse på www.usenet.dk om at quote.
--
apollo14
Flower: 19262549
*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨¨*¤ Surfing Worldwide*º¤., ¸¸,.¤º*¨¨*¤

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-01 08:10

Vi er i hvert fald _mindst_to der er utilfredse!

Spinner

> Til Thomas M
> Usenet er et frit sted, så hvad med at du flyttede et andet sted hen,
> fat det nu. Ellers er jeg med til at sende klage over dig, et til indlæg
> fra din side, på den her måde, og det ryger afsted til din abusehandler.
>

Kommentar
Fra : delikanli

Dato : 12-09-01 10:06

Til Lasse!
Fortæl mig lige hvad jeg skal gøre i stedet for at skændes indbyrdes. Jeg kender ikke så meget til reglerne endnu. Hvordan laves signaturen og hvor er markedsgrupperne. Og til Brian Fisker... Hvad med at vise noget respekt når du snakker, din bondeknold!

/Delikanli

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-09-01 16:09

Thomas Madsen skrev:

>Hvad skriver du det for ?????

Gæt!

>Du kan jo bare lade være med at komme her

Nahh, der skal gerne være plads til alle (der kan finde ud af at
opføre sig ordentligt).
Du kan se at vi er mange der er ved at være træt af dine spam-mails,
dit sprog og din tilsvining af div. personer herinde. Jeg beder dig
endnu engang - opfør dig ordentligt, det får vi vel alle sammen mest
ud af!

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Læs om netiketten på usenet: www.usenet.dk/netikette/
Læs om citat-teknik: http://www.usenet.dk/netikette/quote.html
Generelt er www.usenet.dk et godt sted at kigge forbi.
Ny på usenet? Kig forbi nyhedsgruppen news:dk.velkommen

Accepteret svar
Fra : hoejbjerg

Modtaget 1 point
Dato : 13-09-01 22:27

Det er ikke ulovligt at fjerne simlåsen, og hvis du kikker i den Blå Avis, under mobiltelefoner og tilbehør er der en del der annoncere med st fjerne låsen, og også nogle der bor i <kbh, evt. prøv www.kabelsalg.dk

Kommentar
Fra : El_Djarnis

Dato : 29-11-01 23:14

er der nogen der kan unlokke min sim-lock på min alcatel 311 3i1 så ring døgnet rundt på tlf 40357776 jeg er meget interaseret mvh el-jarnis