/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sony MD
Fra : MathildeP
Vist : 601 gange
100 point
Dato : 29-01-03 17:36

Hejsa

Har en Sony MD model MZ-R55. Problemet er at den er løbet helt tom for strøm, og for at få den til at lade skal jeg trykke på "stop-knappen". Men siden der ingen strøm er, kan den af gode grunde ikke reagere på at jeg trykker.

Nogle der kender problemet der har en løsning???

Mathildep

Accepteret svar
Fra : kanjegik

Modtaget 100 point
Dato : 29-01-03 21:58

Prøv at gøre som de skriver i manualen, ved brug af batterier for første gang.
Pil batteriet ud, sæt laderen til MD'en, sæt batteriet i og luk låget.
Hvis der stadigt ikke sker noget så prøv nu at trykke stop/Charge

Det burde dog ikke være nødvendigt med denne procedure for at genoplade. Nu er det jo snart en ældre svend, så det kunne da tænkes at batterierne bare ikke duer mere - og så er der kun løsningen med at udskifte dem.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : MathildeP

Dato : 28-02-04 15:13

Tak for svaret kanjegik.