/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Højtalere
Fra : thewizards
Vist : 587 gange
50 point
Dato : 09-08-07 22:09

Hej derude.

Jeg har et musikanlæg, hvor højtalerne er ved at være trætte. Jeg har nu været i utallige af butikker. Der bliver kun solgt mini anlæg. Er der nogen derude som kan hjælpe mig med at opspore, hvor jeg kan købe enkelstående højtalere, eller små enkelte højtalere som kan hænges på væggen.

Mvh
W

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 09-08-07 22:11

Hi-Fi Klubben har et pænt udvalg af høj kvalitet:

http://www.hifiklubben.dk/

Kommentar
Fra : thewizards

Dato : 09-08-07 22:13

Hej.

Jeg takker for svaret.

W

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 60 point
Dato : 09-08-07 22:19

Hifi Klubben
Tape Connnection
KT Radio
...en lang række specialbutikker. Glem Fona, Merlin supermarkeder mv. De sælger stort set kun skrammel.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-07 22:22

Hvis du gerne vil acceptere et svar, trykker du på "accepter kommentar som svar" ud for den kommentar du finder bedst.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 09-08-07 22:28

hejsa

jeg har lige købt højtalere i audiovision i skive og der ved de meget om lyd m.m. det var måske også en ide. og helt korrekt som 3773 skriver gå i special forretningerne frem for merlin og fona.

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 09-08-07 22:36

Nemlig, opholdt mig næsten en hel dag i klubben, da min lillebror skulle have sammensat anlæg. Havde en autoriseret kuffertfuld plader med, jeg vidste hvordan skulle lyde. Sælgeren kom i ny og næ, men ellers fik vi lov til at forsøge os med forskellige kasser min broder fandt betalbare.

Godkendelse af svar
Fra : thewizards

Dato : 10-08-07 07:18

Tak for svaret 3773.