/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Industri & Håndværker Kollegie
Fra : Shagen
Vist : 3227 gange
100 point
Dato : 07-08-07 23:08

Jeg er blevet tilbudt en plads på Industri og Håndværker kollegiet i Hillerød.

Er her nogen der kan fortælle mig om det?

Der er intet på nettet om det. Nogen der kan finde hjemmesider om stedet?

Eller bare erfaringer?

Tak,
Sofie

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-07 23:12
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-07 23:23

Det er jo bare et kollegiebyggeri - de har ingen hjemmeside....

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-08-07 23:26
Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-07 23:28

Der er så noget alligevel hvis du klikker på "i" efter adressen i linket.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-07 23:29

Yderst til højre

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-07 23:31

28m2

Pris 2470.-

Kommentar
Fra : Shagen

Dato : 07-08-07 23:34

Hehe mange tak, people, men alt dette har jeg selv set. Har endda været ude på stedet.

Er mere interesseret i, hvordan er miljøet, menneskene, fester, det sociale osv... Mere erfaringer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-08-07 23:38

Erfaringer - den alder er jeg vist kommet over....

Det er vel ikke anderledes end alt andet kollegiebyggeri.....

Hillerød er da en dejlig by.....

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 07-08-07 23:39

Åhhr...det kunne du bare ha´sagt....der er sikkert fest hver dag.

Du er selv med til at gøre det sjovt !

Held og lykke med studierne og fremtiden.....det bliver da spændende !

mvh
jakjoe