/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
sort bjælke
Fra : burt28
Vist : 642 gange
300 point
Dato : 06-08-07 19:28

hej

har problemer med min bærbare hp pavilion zd8050ea. der er en sort bjælke
ca 5 bred i hele skærmens højde.

kan man selv skifte sådan en skærm og hvor kan man købe en sådan....

hilsen

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 310 point
Dato : 06-08-07 19:36

Hej den kan man ikke sådan skifte, og det vil også koste alt for meget.
Men fejlen må jo komme af noget, måske du skal hente en ny skærmdriver.
Hvis du ved at problemet pludselig er kommet, kan du jo prøve at tilbagesille computeren til et tidligere tidspunkt hvor problemet ikke var der.
Eller få hjælp af HP
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Bonnie84

Dato : 06-08-07 19:40

Jeg ville gerne hjælpe dig, hvis jeg havde mere forstan på bærbare pc er

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 19:43

Prøv at sætte en anden skærm til....

Viser den ikke fejl - er den bærbare KAPUT....

Viser den også fejl så virker pallebhansens løsning sikkert

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 06-08-07 20:37

Har du et bredformat skærm og det er i begge sider er det nok fordi du køre med forkert skærm opløsning ;)

Har du prøvet og køre en spil på den, gør den så det samme?

Eller er det bare dit skrivebordet der gør det og du køre med baggrunds billede så prøv lige at sætte den til stræk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-08-07 20:46

Citat
Har du et bredformat skærm og det er i begge sider er det nok fordi du køre med forkert skærm opløsning ;)

Der er hunden vist begravet....

Det er en bredskærm der sidder på dyret

Godkendelse af svar
Fra : burt28

Dato : 13-09-07 20:47

Tak for svaret pallebhansen.