/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hardreset af n73
Fra : krintelk
Vist : 440 gange
25 point
Dato : 04-08-07 12:27

Hej alle. Da jeg skal sælge min telefon vil jeg gerne have slettet alle mine personlige indstillinger og data. Er der nogle der ved hvordan man laver en hardreset af en nokia n73??
undskyld de få point, havde ikke flere...

Mvh
christian krintel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 12:33

Prøv *#7370# (på eget ansvar....)

Ellers må du lægge ny firmware på....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 12:35

Du kommer nok længst ved at gå til en unlocker.....

Kommentar
Fra : krintelk

Dato : 04-08-07 12:36

hmm. Der plejer at være en kombination af knapper man skal holde nede for at lave en hardreset

Kommentar
Fra : krintelk

Dato : 04-08-07 12:37

jeg skal ikke bruge en unlocker til noget. telefonen er låst op

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 35 point
Dato : 04-08-07 12:46

Switch off the phone.
Hold down the following three buttons: Green (call answer) button, * button, and '3' button
While holding these buttons, press the power button and switch on the phone
When the message 'Formatting' appears on the screen, release all of the buttons

Kommentar
Fra : krintelk

Dato : 04-08-07 12:50

det ser ikke ud til at virke.. det var ellers et meget godt bud

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-08-07 13:04

Det er DE ENESTE kendte kombinationer på nuværende tidspunkt....

Kommentar
Fra : krintelk

Dato : 04-08-07 13:06

ok, jeg prøver at lægge en ny firmware over