/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hånbold (pointsystem)
Fra : ivanovic1
Vist : 486 gange
20 point
Dato : 29-01-03 11:04

Er der nogle der ved hvor man kan læse noget om VM håndbold 2003 (Herre) pointsystemet hende, eller er der nogle der kan beskrive det?

Hilsen Ivanovic1

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 29-01-03 22:31

prøv også tekst tvv side 800

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 31-01-03 18:39

vil du ikke godkende eller afvise mit svar så jeg kn finde noget andet til dig

/Steffan

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 03-02-03 09:37

Det jeg spørger om er hvorfor nogle hold går over med 2 point i mellemspillet og generelt om hvordan pointsystemmet foregik tik dette VM

Ivanovic1

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 05-02-03 09:03

Hej Persson men hvad er formålet med det system

Accepteret svar
Fra : persson

Modtaget 20 point
Dato : 05-02-03 13:08

hej ivanovic
ja, jeg ved det ikke, det er noget man engang for lang tid siden har fundet på.
JEg fatter ikke hvorfor man ikke starter på 0 point i mellemrunden.....

mvh Persson

Kommentar
Fra : persson

Dato : 05-02-03 13:11

jeg tror formålet er at hvis man har spillet rigtig godt i det første gruppespil så skal man også kunne bruge det i mellemrunden!!!!!!!!!

Hilsen persson

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 05-02-03 13:13

ja men hvorfor kigger man på om man har vundet over nr 3

Kommentar
Fra : persson

Dato : 05-02-03 13:18

det er så man nærmest får straf for ikke at ha' vundet over alle så det er bedst at vinde alle kampe

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 05-02-03 13:51

ja men selv om man ikke har vundet alle kan det da godt være at man har vundet over nr 3 hvis man ligger nr. 1 skod system

Kommentar
Fra : persson

Dato : 05-02-03 21:01

ja det er ret skod!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 06-02-03 09:36

Skod system, men håndbolden var da god

Kommentar
Fra : ABme

Dato : 23-05-03 14:35

Systemet er, at det land man har spillet mod i grundspillet, som også kommer med i mellemrunden, skal man ikke spille kamp mod igen. Pointene fra den kamp går videre til mellemrunden...
Eksempel:
Gruppe A:
...
Danmark - Ukraine 32 - 24
...
Danmark og Ukraine er de 2 hold, der går til mellemrundens gruppe 1
...
Danmark får 2 point og målscoren fra DK-Ukraine med sig, da de slog Ukraine i grundspillet.
Håber du fik svar på dit spørgsmål

/ABme