/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
nogle der har noget lignende..
Fra : rubse
Vist : 601 gange
205 point
Dato : 02-08-07 12:56

Jeg leder efter et pc spil.
for man kan bygge biller, bygge bilens motor og udsende og sådan.
noget lignende street legal racing redline eller gearhead garage(bare bedre grafik).

jeg har selv led men fandt intet Håber nogle kan hjælpe mig med det.

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 02-08-07 13:01

skal det være gratis

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 13:08

......nej og ja det er ligemeget....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 13:08

bare et navn så er jeg glad....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-08-07 13:10

Hvad med need for speed? http://www.ea.dk/games/6881/

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 13:12

......der kan man kun opgradere ikke lave og skrue ....og jeg har det selv synes det er kedeligt i længden.......

Kommentar
Fra : Walid9955

Dato : 02-08-07 13:12

Need for Speed MostWanted
Need for Speed Carbon

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 13:13

...........der kan man kun opgradere ikke lave og skrue ....og jeg har det selv synes det er kedeligt i længden.......

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-08-07 13:38

Hej

http://www.lfs.net/

Det syntes jeg er godt, der kan du selv vælge din egen opsætning på bilen og lave dine egne skin's

Så kig på siden og se om det er noget for dig.

Så kan vi jo se om vi mødes på LFS

Der findes også et dansk forum for LFS

http://www.liveforspeed.dk/

IPM

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 14:48

det vil jeg da prøve.....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 15:21

IPM...
kan man prøve det eller skal man betalle for det...

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-08-07 19:31

Hej
Du downloader det og så er kan du bruge det med 3 biltyper og 1 bane
Der har bare ikke mulighed for at ændre på bilerne, men der giver dig et lille billed af hvordan det virker.
Læs på det danske forum der står en masse om LFS

IPM

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 02-08-07 19:39

Hej
Hvis så du syntes om det køber du en licens som gælder for altid og det er omregnet ca 270kr.
Jeg købte min Licens i16-12-2006 og har kørt 38000km til d.d.
Du kan både bruge mus og rat det sidste er det bedste.
Så kan du jo altid skrive til mig på min mail her på Kandu så skal jeg nok hjælpe dig hvis der er noget du vil vide

IPM

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 21:51

OK...MEN AT KØRE ER IKKE MIT BEDSTE...men min bror er meget glad for det... godt spil men søger et spil hvor man kommer lidt tætere på mekaniken end det....

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 02-08-07 21:55

...IPM... hvis man køber sådan en licens udløber den så på et tids punkt elller hvad?.....

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 03-08-07 06:36

Hej
Nej det er en licens for evigt

IPM

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 04-08-07 01:34

okay...

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-08-07 02:37
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-08-07 00:40

Teksten ser da lovende ud.

http://free-game-downloads.mosw.com/abandonware/pc/simulations/games_c/car_builder.html

Og så er der jo en masse andre ting, at gå i gang med.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 05-08-07 22:29

jakjoe så vidt jeg har set via sceenshoot der fra kan man ikke køre i bilen...jáa og grafiken måtte godt være meget bedre...

jeg vil have et spil hvor man kan pille lidt ved motoren og teste og blive ved sådan ind til man finder det beste instilling/kombination...

hvor man også har en GRAFIK oplevelse af bil, dele osv.

men tak for jeres forsøg håbber nogle finde det hel rigtige spil til mig...

Kommentar
Fra : rubse

Dato : 08-08-07 18:01

håbber der er flere der vil prøve....

Annuller spørgsmålet
Fra : rubse

Dato : 10-09-07 15:21

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål