/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
ear plug kabel defekt?
Fra : kommen
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 31-07-07 21:48

Hej.
Har en Nokia 6280 (købt i marts 2006) og det medleverede ear plug kabel, som skal tilsluttes telefonen virker kun engang imellem, når det sidder på en ganske bestemt måde.

Er der nogle herinde, der ved hvor mange "ben" det stik til telefonen skal have OG hvor evt. "huller" i rækken skal sidde????
(kunne måske være, der var brækket et eller flere af...og kan ikke finde et nærbillede på nettet).

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 22:01

Hvis kablet er defekt køber du et nyt.......

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 100 point
Dato : 31-07-07 22:51

Alt efter hvor den er købt kan du være heldig at de bare ombytter dit headset inden for det første år.

Nokia kender til at de har lavet nogle svage stik og er derfor ret nemme at få ti lat ombytte, men det er op til den enkelte forhandler

Kommentar
Fra : kommen

Dato : 02-08-07 22:06

For at afslutte dette:

Der er 2 års garanti på og fik kablet byttet hos forhandleren - uden problemer.

Mange tak for svar. Kortoververdenen, du får pointene...

Godkendelse af svar
Fra : kommen

Dato : 02-08-07 22:07

Tak for svaret Kortoververden.