/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
Forsikring
Fra : jessenUOS
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 29-07-07 23:35

I forbindelse med at jeg købte en iPac hos expert tegnede jeg en el-apparatforsikring. Den har jeg brug for nu da den er blevet totalskadet.
Det jeg ikke kan finde ud af er om jeg har ret til at få pengene udbetalt, eller jeg skal have en ny magen til. Jeg vil helst have pengene.
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:42

Så må du jo LÆSE forsikringen....

Der er da ingen her der er synske.....

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-07 23:46

Forsikringen giver dig med temmelig stor sikkerhed mulighed for at få en ny vare, men ikke pengene, så ville der ikke være tale om en forsikring men en ophævet handel.

Slå du dig til tåls med varen du har jo selv valgt den på et tidspunkt

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 30-07-07 05:40

Du skal jo alligevel i butikken, så sig det til dem der, måske efterkommer de dit ønske uden tøven.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 30-07-07 06:38

Du får en vare magen til den du har forsikret, hvis ellers fordikringen dækker. der er flere ting sådanne forsikringer ikke dækker.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : jessenUOS

Dato : 01-08-07 19:12

Tak for svaret.