/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia N73
Fra : Seipe
Vist : 671 gange
300 point
Dato : 29-07-07 21:36

Jeg har lige fået en sådan en ny dims, kan den bruges ligesom min gamle Motorola
hele verden rundt?
Der er en instruktion med, der er dobbelt så stor som telefonen, så det er ikke bare
lige at gennemskue for mange ting er anderledes hos Nokia end hos Motorala og
det var let de par gange der blev skiftet til ny Motorala-model, der sad knapperne
ca samme steder og tingene hed det samme.

Accepteret svar
Fra : occo

Modtaget 310 point
Dato : 29-07-07 21:47

Tillykke med din Nokia N73. Ja; den kan bruges overalt i verden. Det er en fantastisk telefon, og hvis du har en 'løs' GPS, så kan du faktisk gratis downloade kort, så du kan bruge den som navigator tillige med.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 21:48

Ja - den virker alle steder......

Kommentar
Fra : Seipe

Dato : 29-07-07 22:04

Jamen så tager jeg den roligt med til New Orleans på onsdag.
Ja jeg har siddet og kigget i instruktionen og også fundet ud af hvordan jeg konder
de faste numre ind og kan også ringe til numrene.

Godkendelse af svar
Fra : Seipe

Dato : 29-07-07 22:05

Tak for svaret occo.
lige hvad jeg lige manglede.