/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
find et nummer...
Fra : o0Cateye0o
Vist : 832 gange
100 point
Dato : 29-07-07 21:33

hej alle sammen kender i ikke det der med der er en der begynder at skrive og man ved ikke hvem sjoveren er... personen fortæller aldrig hvem han/hun er og når man ringer er der ingen der tar den eller også bliver navnet ikke sagt...

det sker tit for mig og sommetider om natten, når jeg slår det op under krak eller de gule sider kan den ikke finde personen....

hvad gør jeg for at finde ud af hvem det er... er der noget smart man kan gøre?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 29-07-07 21:38

Ring personen op, fra en anden telefon end din egen

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 21:39

det er forsøgt men den bliver ikke taget eller også bliver navnet ikke sagt.. hehe

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 29-07-07 21:54

Så prøv denne - den finder meget som de andre ikke gør....

http://find.dk/

Bortset fra det er det IKKE ALLE der KAN findes......

Bl.a. taletidskort medmindre folk selv har oplyst hvem de er.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 29-07-07 22:25

Luk for telefonen om natten.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 29-07-07 23:02

Prøv at ringe op og når den bliver taget så sig: Goddag, hvem taler jeg med?

Og ellers så lad være med at svare hvis du ike ved hvem der skriver.

Linket her er iøvrigt væsentligt mere opdateret end krak.dk

http://appsrv.118online.dk/cgi-bin/118online.cgi

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 23:07

tak alle sammen jeg finder det vist ikke på nettet det og det er nok bare fis der er blevet lavet med mig... desuden har jeg lige fået af vide at han hedder kasper og kender ikke nogen ved det navn så lader det bare flyde ud i sandet.. hehe

Godkendelse af svar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 23:07

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-07-07 23:14

Selv tak....

Spær for nummeret.....

Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 30-07-07 01:30

det kan jeg ikke finde ud af.haha