/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Canon
Fra : food_life
Vist : 754 gange
100 point
Dato : 22-07-07 16:31

Hej - jeg overvejer at købe et canon Mark 3 - nogen her der bruger det - fordele og ulemper?

mvh

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 22-07-07 17:00

Nej jeg har det ikke - "kun" 5D - men jeg kunne da godt tænke mig et!
Der er vist ikke så mange dårligdomme ved dette kamera, som er blevet kaldt verdens bedste. Men det er også mange penge det koster, så det kommer jo også lidt an på, hvad man skal bruge det til? I nogle tilfælde ville der måske være et billigere og måske bedre? alternativ.
Men læs her f.eks.
http://www.dpreview.com/news/0702/07022208canoneos1dmarkiii.asp
Wibbi

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 30-07-07 20:03

Kan kun sige: At hvis du vil have et ultrahurtigt, pålideligt, logisk opbygget, FEDT kamera, er du NØDT til at eje skrumlet! EET godt råd: Køb kun een ekstra akkumulator. Batteriøkonimien er så god, at du ikke har en chance for at æde mere på en LANG arbejdsdag.
Ja, jeg har købt, og JA jeg er GLAD!