/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
tagbehandling
Fra : movser
Vist : 1277 gange
50 point
Dato : 19-07-07 21:24

Hej med jer.
Jeg har et gammel skiffter etanit tag som er renset ned. Det skal så ha alge behandling grundrens og maling. Mit spørgsmål er i hvilken rækkefølge skal algebehandling først og grundrens efter eller er det grundrens først og algebehandling efter.

hvilke algemiddel er godt og bruge og hvorlænge skal det og grundrens virke?
Jeg håber på nogle gode svar.

Ak ja os med hus og have ved altid hvad vi skal lave.

V.H. Maria

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 19-07-07 21:53

Du skal grundrense førs derefter algebehandling og til sidst maling

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-07-07 21:54

Min nabo har lige fået det lavet sådan af proff -firma:

Højtryksrenset bølgeeternittaget (asbest)
Spulet med alge middel
Ventet adskillige dage
Malet 2 gange (fortyndet første gang) med 1 times mellemrum.
Det ser flot ud.
Malingen var fra dette firma.
http://shop.isopaint.dk/eshop/index.asp?opengroup=2&showgroup=27

Jeg har selv renset med børste og spulevand.
Og vil ellers gøre det samme som hos naboen.

Accepteret svar
Fra : Laika_pigen

Modtaget 50 point
Dato : 19-07-07 22:42
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-07-07 22:52

Ja det var mig det fik de gode oplysninger af Laika_pigen ..........og tak for det.

Godkendelse af svar
Fra : movser

Dato : 20-07-07 06:52

Tak for svaret Laika_pigen.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 20-07-07 17:37

Skriver kun fordi jeg gerne vil give noget at min viden videre og kan jeg hjælpe med nogle oplysninger om mit fag så gør jeg gerne det.

Er da godt man har sådan en side.

VH Laika_Pigen.