/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Navn på sang
Fra : evilfish
Vist : 569 gange
40 point
Dato : 17-07-07 22:25

Hej

Jeg sidder her og er pludselig kommet til at tænke på en sang, som mine forældre havde på et kassette bånd. Jeg har så gerne ville finde den sang, og få den elektronisk. Men jeg kan ikke finde ud af hvad sangen hedder og hvem der har lavet den.

Sangen er en meget stille og rolig sang, og de eneste tekst stykke jeg har er dette:

"Now I'm sitting on a (wedding bed), the glorius days, mmmmmm, when i was a boy"
(Jeg er ikke sikker på wedding bed)

Jeg leder efter kassette båndet, men indtil videre er det ikke fundet endnu.
Jeg har forsøgt på google, men får ikke noget rigtigt op.

Er der nogen der har nogle forslag til hvem der har lavet den.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-07-07 22:54

Jeg ved ikke helt hvorfor, for teksten passer ikke helt med det du har skrevet, men jeg kommer sådan til at tænke på "Sitting on the dock of the bay" med Otis Redding (den er også indspillet af mange andre)

http://www.youtube.com/watch?v=tvsp39URj_A

mvh dova

Kommentar
Fra : evilfish

Dato : 18-07-07 10:55

Det er ikke den. Det afsnit jeg har skrevet er helt sikker det der bliver sunget i sangen jeg leder efter. Bortset fra wedding bed.

Accepteret svar
Fra : Balcanard

Modtaget 40 point
Dato : 18-07-07 11:33

Det lyder, som om det er Glorious Days med Sko & Torp

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 18-07-07 12:25

Det er Glorious days med Sko/Torp
asfunction:playTune,2

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 18-07-07 12:26
Kommentar
Fra : evilfish

Dato : 19-07-07 10:29

JA FOR FANDEN!!!!!

SÅDAN!

Tak skal i have. Ej, hvor har jeg bare ledt efter den sang i hundrede år.

NICE!

Godkendelse af svar
Fra : evilfish

Dato : 19-07-07 10:29

Tak for svaret Balcanard.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 19-07-07 10:56

Velbekomme