/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
hjælp min fladskærm blev skudt
Fra : benles44
Vist : 671 gange
300 point
Dato : 17-07-07 12:33

hej

min søn kom til at ramme min fladskærm med sin splatterpistol ( fladskærm til min computer ) og ja haa har fået jordens største skideballe.

man kan se at skærmen er blevet ramt, og den kan ikke vise et billede, er der nogen der ved om det kan repereres????????????????

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-07-07 12:43

Den kan repareres (nyt panel) det er mere et spørgsmål, om det kan betale sig, det skal være en dyr skærm, ellers ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 12:46

Utroligt hvilke former for "legetøj" forældre giver deres børn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 12:51

Du tager bare "knægtens" skærm - så må han undvære indtil han får sparet sammen til en ny...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-07-07 12:54

En god løsning.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-07-07 12:55

Spørg der hvor du har købt den.

Du har givet din søn en skideballe, men du har vel også taget pistolen fra ham. Hvis det er en rigtig splatterpistol, så skal man være fyldt 18 år for at købe/bruge den. Så gamle er dine drenge jo ikke.

Men man bliver klog af skade.

Men ret henvendelse til forretningen, der hvor du har købt din fladskærm, de kan sikkert vejlede dig.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 17-07-07 12:57

Aldi har tilbud på 19" fladskærm i morgen, ca. til kr. 1600,-. Beløbet kan så trækkes i sønnens lommepenge o.lign. af hans aktiver. http://aldi.dk/index_dk.htm
MVH Akle

Kommentar
Fra : ans

Dato : 17-07-07 13:01

Hvorfor skal det trækkes i drengens lommepenge, forældrene har givet ham lov til at ha' en splatterpistol og drengen er ca. 10 - 11 år iflg. oplysninger fra profilen.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-07-07 14:19

Forsikring?

Spæatterpistol indendørs!
Jeg synes du skulletilgive knægten, og tænke på hvem der har opdraget ham

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 17-07-07 14:33

Prøv lige at tale med forsikringen, - måske - måske ikke. Har du en lokal personlig agent, så er det nok ham.
For du har vel ikke købt en udvidet forsikring sammen med skærmen ?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-07-07 15:14

Forsikringen dækker ikke skader ens "unger" laver i eget hjem, samt indviterede fremmede.

Kommentar
Fra : benles44

Dato : 17-07-07 16:34

hej

og mange tak for kommentarerne, splatter pistolen er konfiskeret, og det er jo ikke meningen at skyde indendørs...

og han blir trukket i lommepenge....men jeg kan ikke tage hans skærm for vi har kun en computer og det er den jeg har i stuen..

det er en DELL fladskærm som jeg købte for 2 år siden.

så jeg har osse tænkt på at skrive en mail til DELL og spørge...

mange hilsner fra viipsbenles

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 17-07-07 16:44

Er sikker på, det er billigere, at købe en ny.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 17-07-07 16:55

Nu ved jeg ikke hvor gammel han er, men handel nu ikke overilet, det kunne jo være at han overhovedet ikke vidste at den var sart, - og hvis han nu aldrig har fået det at vide.

Kommentar
Fra : benles44

Dato : 17-07-07 16:57

det har han fået at vide, og han ved da at man ikke skyder til måls indendøre, og slet ikke mod mors elskede computer....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 17:56

Køb du den i Aldi.....

Og giv sønnike den gamle til at skyde til måls efter.....

Det må jo være hans hvis du trækker ham for en ny

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 17-07-07 18:03

DEt ku jo have været et vådeskud!
Spørg i forretningen om ikke det er for tidligt, den er gået i sort!

Du kan købe en gammeldags skærm af mig 1 år gl fuld funktionsdygtig 100 kr.

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 300 point
Dato : 17-07-07 18:09

Citat
Spørg i forretningen om ikke det er for tidligt, den er gået i sort!

Dell har ingen forretninger

Men skriv til dem....

Det kan være at de af bare grin leverer en ny (reklame)
Det er nok ikke hver dag en af deres skærme bliver "skudt"

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 17-07-07 20:02

Har i prøvet at skyde den igen og se om det hjælper?

Kommentar
Fra : benles44

Dato : 18-07-07 06:36

ja jeg vil prøve at skrive til dell, man ved jo aldrig....smiler

Godkendelse af svar
Fra : benles44

Dato : 24-07-07 10:02

Tak for svaret refi. jeg ku ikke lade være med at grine lidt, da jeg læste dit svar....jeg har ringet til dell og det kan ikke betale sig at få lavet skærmen.
så engang efter sommerferien må jeg så købe en ny......mange hilsner fra Benles44

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 10:09

Selvb tak....

Alt er ikke så sort som det ser ud til