/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Børnetøj Hjemmeside hjælp.:-)
Fra : Pete.Sinner
Vist : 598 gange
100 point
Dato : 10-07-07 20:37

Min Kusine har lavet en hjemmeside med børnetøj, og søger feedback angående siden.
Skriv venligst godt og dårligt...

De 500 point bestemmer hun hvem der skal ha´...

Mvh Peter..

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 10-07-07 20:37
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 20:49

Minder lidt om denne.
http://www.dresscode.dk/shop/frontpage.html
Lidt for steril måske.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 20:54

Hun kunne jo præsentere sig, det gør sælgere jo.
De sælger ikke varen men sig selv.

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 10-07-07 20:58
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 21:01

Jo Pete, jeg har læst.
Det er lidt magert efter min smag.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 10-07-07 21:21

Hvordan med priser, kommer der priser på? Når man klikker ind under hver tøjkategori, står der under billedet "Frenvisninger:", der skal nok stå "Fremvisninger:" men det er jo bare en detalje

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 10-07-07 21:41

der kommer priser .... senere....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 21:58

Siden skal ikke mod min vane nedgøres.
Det er en rigtig god start, der vil snart melde sig
behov for ændringer, en helt naturlig udvikling.
Så held og lykke fremover.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-07-07 22:21

FLOT logo/overskrift!

Siden er meget fersk i mest hvidt. Den blå farve er flot, men da det er børnetøj, du sælger, må der gerne være lidt mere kulør - dog uden at det bliver noget bralderværk.

Jeg synes, menupunkterne skal stå i oversigten for bedre overblik.

Vi kan se billedet af tøjet, men en kort beskrivelse i tilgift fuldender billedet (sammen med prisen).

Pøj pøj med en god idé!

Hanne

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-07-07 23:47

god start på en god ide.
teksten synes jeg, må kunne præsenteres lidt fiksere. der er for mange ord og det ville klæde teksten, hvis den blev centreret. altså færre ord pr. linie.
mmmmmmmmmmmmmmm

jeg har ikke en pind forstand på det.
ikke, at jeg har noget imod grundige forklaringer, men det er vel meningen, at det skal være en appetitvækker - som en menu.

prøv på ikke at falde foir fristelsen at bruge, fede typer, mange farveskift, understregninger osv., fortsæt endelig, som du er begyndt.

held og lykke med foretagenet.

aasenissum

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 10-07-07 23:49

nå, det var smart.
alle m'erne røg ud i siden ved send.
de stod nu ellers i midten.

Kommentar
Fra : leopard

Dato : 11-07-07 21:20

Jeg synes ikke siden yder tøjet den ære det fortjener. Det er noget spændende tøj og jeg har allerede bogmærket siden så jeg kan købe noget til min søn -men selve siden er kedelig. Den ville vinde meget ved at fange inspiration fra tøjet. F.eks. med en baggrund der er inspireret af et spændende stof (måske scannet ind eller fra billede) Og gerne med flere farver. Da jeg klikkede ind på den blå/hvide side lignede det ved første indtryk mere en side der sælger software eller andet teknisk; man mærkede slet ikke 'de kreative vibrationer'.

Her er eksempler på nogle sider der er enkle i designet, men hvor stilen fra tøjet skinner igennem; måske kan de bruges til inspiration.
http://www.babutikken.dk/
http://www.idat.dk/
http://www.ejsikkelej.dk/default.aspx?lang=da&id=92

Jeg håber ikke min kritik er for hård, men jeg foretrækker selv at få ærlige svar. Hvis du vil have uddybet noget siger du bare til.

Held og lykke med hjemmesiden - jeg er sikker på at den nok skal blive en succes, fordi tøjet er så fantastisk

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 11-07-07 21:49

Jeg er helt enig med leopard. Jeg laver meget scrapbooking og der er det tit at de forskellige websites bruger farver fra eks. noget flot papir eller lignende - så er man ikke i tvivl om, hvad siden drejer sig om og man bliver også inspireret. Se f.eks. (jeg ved godt det ikke er børnetøj, det er ment som inspiration): http://www.allmymemories.com/
http://www.kandcompany.com/
http://legacyscrapbooking.com/index.php

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 25-07-07 08:02

Så er siden opdateret......

Kommentar
Fra : Pete.Sinner

Dato : 25-07-07 08:03
Kommentar
Fra : o0Cateye0o

Dato : 29-07-07 16:58

hej for det første vil jeg gerne sige SUPER fed ide med at lave specielt børnetøj.
ideen med at bruge rester man gennem årene har samlet sig huset fuld af er Meget god.... Arbejder selv i stof2000 og har gjort det i 5 år så har selv samlet UTROLIG meget....
jeg synes hjemmesiden i har lavet er meget god og kan også læse at i er i fuld gang med at støbe den sammen. et lille tip ville være at give forsiden et blikfang måske med nogle vilde farver som macher mere tøjets stil og som er mere børne mindet... ved godt det ikke er børn som kigger siden men så forældrene/de mulige købere kan se at det er altså børnene tøjet henvender sig til..*Ss*

Altså lidt det samme som leopard skriver....

Et blikfang når man åbner siden med måske list flere ting man kan trykke sig ind under som f.eks. noget der hedder NYHEDER eller TILBUD også det er altid noget der fanger folks interesse.. god fornøjelse..

Hilsen Jeanette