/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Må skabsfryser ligge ned
Fra : afinn
Vist : 4262 gange
500 point
Dato : 09-07-07 11:57

Hej

Jeg skal købe en skabsfryser, nu vil jeg spørge om den må ligge ned under transport hjem.

Afinn

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 09-07-07 12:03

Ja det kan jeg ikke se noget problem i. Du kan da lige nævne det i foretninlgen, de kører så mange ud til kunderne

Kommentar
Fra : me67

Dato : 09-07-07 12:03

Ja - bare du lader den stå oprejst i en time inden den tilsluttes strøm.

Venligst ME67

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 12:04

Citat
Hvis fryseren skal flyttes, skal den altid løftes under bunden. Løft forsigtigt, og hold hele tiden fryseren lodret. Fryseren bør aldrig hælde mere end 45º, vende på hovedet eller ligge på en af siderne, bagvæggen eller forsiden. Tag aldrig i døren, når fryseren flyttes. Det kan beskadige hængslerne.Ved transport skal fryseren altid stå lodret. Beskyt med støddæmpende materiale både under og ved sider og bagpå.

sådan står der i brugsvejledningen for min skabsfryser

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 09-07-07 12:10

Til trods for brugsanvisninger o.lign.

Ja - den må godt ligge ned på korte afstande (på siden).....

Dog ikke den bedste løsning - men brugbar....

Som me67 - blot husk at du IKKE må tilslutte den de første 1-2 timer efter.

Godkendelse af svar
Fra : afinn

Dato : 09-07-07 12:24

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-07-07 12:25

Selv tak......