/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Skal DU være film-anmelder?
Fra : Kyck
Vist : 784 gange
10 point
Dato : 06-07-07 10:02

Hej Kandu-brugere

Jeg kommer fra www.filmnet.dk, og jeg er på jagt efter nogle nye anmeldere, som kan begynde at anmelder biograf og dvd-film.

Det er dog ikke alle som kan blive anmelder, så jeg har derfor opsat nogle krav, som SKAL overholdes for at indtage de forskellige stillinger.

Stillingerne er ikke betalt. Det eneste du får ud af det er en gratis biograftur eller en DVD-skive.

Krav for at blive biografanmelder:
Dit skiftlige sprog er velfungerende (Ingen stavefejl osv.)
Du har en viden indenfor filmverdenen
Du bor i en af de store byer, så du kan gå til pressevisninger(København, Århus, Odense, Ålborg)
Du har mulighed for at gå til pressevisninger om formiddagen
Du er helst over 18 år.
Du er klar på at skrive en prøveanmeldelse, så vi kan vurdere dit niveau

Krav for at blive DVD-anmelder:
Dit skiftlige sprog er velfungerende (Ingen stavefejl osv.)
Du har en viden indenfor filmverdenen
Du er helst over 18 år.
Du er klar på at skrive en prøveanmeldelse, så vi kan vurdere dit niveau

Hvis dette kunne have interesse for dig så kontakt mig enten via Kandu eller på min mail kaad15@hotmail.com

Mvh

Christian Andersen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-07-07 20:22

Uden betaling intet arbejde.