/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Noder til SHUBIDUA & KIM LARSE
Fra : thaipete
Vist : 6365 gange
250 point
Dato : 06-07-07 00:58

Hej!
Jeg bor (fast) i thailand og her findes der bare IKKE musiknoder eller biblioteker! Da jeg boede i dk var det nemt nok at smutte hen til biblioteket og faar sangene fra en eller flere boeger. Er der en venlig sjael som kan sende mig noder og tekster til SHUBIDUA Costa Kalundborg og KIM LARSEN Se Venedig og Doe? Email: peteandpet@yahoo.com
En stor hilsen fra det regnfulde thailand

Kommentar
Fra : amandaKanDu

Dato : 06-07-07 08:47

Hej, Jeg har alle Imudico hæfterne på cd, og har fundet Costa Kalundborg. Se Venedi og dø kan jeg ikke finde. Kan den hedde noget andet?
Jeg sender Costa Kalundborg til dig

Kommentar
Fra : vith

Dato : 06-07-07 11:02

Kan den hedde "Luigi" eller "Åh, Luigi" ?

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 06-07-07 16:15

Hej lige amandaKanDu. Hvad er det med imudicos på Cd . Hvor kan jeg få dem?
Venligst
Sønder

PS Den hedder Se Venedig og dø. prøver lige om jeg kan finde den...

Accepteret svar
Fra : Sønder

Modtaget 250 point
Dato : 06-07-07 16:29

Hej thaipete,
Her var den, jeg mailer den lige til dig. God fornøjelse
sønder

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 06-07-07 17:14

Også en hilsen fra det regnfulde Nordjylland.
Costa Kalundborg: http://www.mfh.dk/shubidua/tekster/costa-k.htm
Se Venedig og dø: http://home2.inet.tele.dk/garde/Tekster/venedig.htm

Saluti al
/PG

Kommentar
Fra : thaipete

Dato : 07-07-07 01:37

Hej med jer allesammen!
Mange mange tak for noderne - og det var utroligt hurtigt! !
Faktisk havde jeg ikke "regnet" med noget svar - overhovedet!

Her i thailand "regner" det stadigvaek!

Mange hilsner

ThaiPete

Godkendelse af svar
Fra : thaipete

Dato : 07-07-07 01:42

Tak for svaret Sønder. egentlig synes jeg at det er bedre at give ALLE nogle point, men det kan vist ikke lade sig goer. Jeg valgte saa dig - og undskyld til til andre!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-07-07 00:10

www.vejmus.dk
der er også alt hvad hjertet begærer Hav det godt derude
Mvh Suno

Kommentar
Fra : skjernpigen

Dato : 29-09-07 17:16

hej amandaKaDu.
hvor har du købt den cd med imudico?

Kommentar
Fra : thaipete

Dato : 10-11-07 00:06

Hov! Er lige faldet over "Papirsklip" med Kim Larsen! Er der mon en lille engel som har noderne til denne sang (ikke tabs, tak!). Her er det nu solrigt, men en smule koeligt!

Tjuhej!!

Kommentar
Fra : hannevangp

Dato : 23-09-09 22:10

Hej Amandakandu
Håber du kan hjælpe mig, da du skriver du har imudico bøgerne på cd og heraf kunne jeg godt tænke mig, at få de sidste 17 imudico bøger tilsendt fra 61-77? Min store hobby er musik, jeg spiller hver dag.

Kommentar
Fra : Herbie

Dato : 01-12-09 13:36

ja jeg har bøgerne så alle noder findes hos mig.
mangler dog stadig de sidste nye men har til imudico.