/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
skomiddel til løbesko
Fra : no-name01
Vist : 910 gange
100 point
Dato : 05-07-07 13:06

jeg har et par rigtig gode løbesko jeg købte for ca 1,5 måned siden
de er blevet brugt meget så de er begyndt at blive grå !

findes der et skomiddel til at få den hvide farve tilbage eller hvordan kan man det`?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 15:22

Kommer jo an på HVAD de er lavet af

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 15:27

Har du i øvrigt spekuleret på at lukke din spørgsmål når de er besvaret....

Ved du ikke hvordan ????

Citat
Luk dine spørgsmål

Hvis du skriver et spørgsmål og ikke har lukket det efter 3 måneder, vil Kandu.dk automatisk annullere dit spørgsmål og du vil blive fratrukket 5 ledige point.

Du skal sørge for at lukke dit spørgsmål, enten i form af at acceptere et svar, eller annullere dit spørgsmål. Hvis du lukker dit spørgsmål indenfor 3 måneder vil du automatisk modtage 5 ledige point.

Bare tryk på accepter ud for det svar der hlalp mest.... Derefter tryk send

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-07 16:14

Spørg forretningen, hvor du har købt dine sko. De må kunne give dig svaret.

Hvis det ikke er meget dyre løbesko, så ville jeg vaske dem i en vaskemaskine, men det kommer også an på materialet, de er af.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 16:20

Stavefejlene i tidligere indlæg retter du lige selv

Kommentar
Fra : no-name01

Dato : 05-07-07 19:16

det er dyre sko
de kostede 1200 kr
jeg ved ikke hvad det er lavet af - det samme som alle andre gode løbesko

skal nok lukke mine gamle enmer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 19:24

Du må da vide om det er læder eller lærred ....

Kommentar
Fra : no-name01

Dato : 05-07-07 19:25

det er lærred
(en form for råde der er flettet sammen)

læder på løbesko ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-07 19:26

Spørg dog i forretningen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-07-07 19:27

Det er muligt at du kan vaske dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 19:42

Jeg vil også tro de kan vaskes - vand og sæbe gør næppe skade......

Men uden præcist at vide HVILKET materiale det er, er du nødt til at spørge i forretningen....

Du har jo nok ikke embalagen mere

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 05-07-07 23:11

rengøre løbesiko

Accepteret svar
Fra : simon-s50

Modtaget 100 point
Dato : 06-07-07 00:35

Gå en i en sko foretning en hvilken som helst (næsten) www.loberen.dk/ måske kan de hjælpe...

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 06-07-07 00:36

når ja glemte lige at sige det er nok bedst du tager dem med eller husker model og navn til dem....

Godkendelse af svar
Fra : no-name01

Dato : 14-07-07 21:30

Tak for svaret simon-s50.

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 15-07-07 10:23

det var da så lidt.