/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundepension (Sjælland)
Fra : hjulmand81
Vist : 5037 gange
300 point
Dato : 04-07-07 10:43

Jeg er flyttet til N. sj - nærmere betegnet 4050. Da jeg nogle gange skal rejse pga jobbet leder jeg nu efter en hundepension, hvis det skulle ske jeg ikke kunne få arrangeret privat pasning.

Er sikker på der er en masse gode pensioner, men sikkert også brodne kar. Er der nogle som har nogle gode/dårlige erfaringer med udvalgte pensioner - så jeg evt. kan nøjes med at besøge et udpluk af steder før jeg beslutter mig?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-07-07 11:03

http://www.elmedige.dk/
denne ligger i det område hvor du skal bo, tag ud og besøg stedet og se hvordan der er, tag en snak med dem om de lufter hunden og hvordan de ellers kan aktivere din hund og se dig så for om der er rent og pænt og lyt om der er den fornødne ro, trods det er en hunde pension.
Det er den bedste måde du kan lære at kende de forskellige steder.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : hjulmand81

Dato : 04-07-07 11:08

Den kender jeg allerede, men tak for tippet. Den bliver det dog ikke

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 04-07-07 11:18

www.dyrehotellet.dk Ligger i 5853 Ørbæk

Bubbel Hundepension
Bubbelvej 39
5592 Ejby

Falkebo Hundepension/Kennel Røsnæs
Østrupvej 32
4400 Kalundborg

Kender ikke Sjælland men fandt bare et par stykker, ved ikke hvor langt de ligger fra dig.
Men håber du måske kan bruge det til noget.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-07-07 11:27

http://www.hundepension.dk/index.php

det ser hyggeligt ud.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 04-07-07 11:29

Hejsa

Spar dig for tiden med at besøge Birkemosegård i Tikøb. Den ser umiddelbart ud til at være ok men skindet bedrager. De tager en høj pris og hundens lejetøj "forsvinder". Vi hentede vor hund efter 3 ugers ophold og da var den møgbeskidt (urin/snavs) og dens tæppe var indsølet i urin. Det tyder for mig på en meget utryg og understimuleret hund og det var IKKE det vi betalte for. Vi havde ligeledes givet hunden sit eget foder med (3 X normalt forbrug til den periode) og alt var væk ved afhentning.
Der var for kort tid siden også en historie herfra omkring en lille hund som var død da ejeren kom for at afhente den. Med Birkemosegård kunne ikke redegøre for dødsårsagen da den ikke var blevet obduceret og hunden lig kunne ej heller fremvises da man havde gravet den ned. Hvor viste de ikke og rævene måtte jo have taget den. Say What ???
Søg evt. i BT´s arkiver hvis du vil se hele historien, men mit råd er - hold dig væk !

Hilsen
Bluesky

Kommentar
Fra : hjulmand81

Dato : 04-07-07 12:05

Hejsa bluesky,

Ja det vil jeg meget nødigt ud i det du beskriver - så mange tak for den oplysning!

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-07-07 12:25

http://www.dyrehotelletevigglad.dk/

et alternativ.
Mvh Bevi54

Accepteret svar
Fra : elskerdyr

Modtaget 300 point
Dato : 04-07-07 14:33

Kære Bevi

Vores hund og kat. er altid på denne dyrepension http://www.vallodyrepension.dk/

Den er billig men samtidig er der aldrig nogle problemer..
Den er bare super. og engang min kat var syg der tog de sig af den og betalte dyrelægeregning og det hele. og tænk at de kunne se på min kat den havde ondt i halsen nå der er så mange af dem, det betyder vel bare at det er en KANON Dyrepension! Held og lykke. med at finde den rette. men denne her er det bedste tip jeg kender

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 04-07-07 22:06

nu det ikke mig der søger pension, men hjulmand81
fint at du har været tilfreds med din pension elskerdyr,
det er rart at vide hvor det bedste sted kan findes.
god aften til jer.
Mvh Bevi54

Godkendelse af svar
Fra : hjulmand81

Dato : 05-07-07 07:18

Tak for svaret elskerdyr. Den vil jeg i hvert fald aflægge et besøg i weekenden om muligt.