/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Smiley på Nokia 6300
Fra : Brandmand38
Vist : 736 gange
200 point
Dato : 03-07-07 22:15

Hejsa... Når jeg i en SMS trykker på 1-tasten flere gange, vises denne smiley:
Jeg vil gerne have den til at sætte punktummer efter hinanden, men kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre. Den sætter et enkelt punktum ved ét tryk på 1-tasten, men har altså brug for nogle flere...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-07-07 22:37

Så bare lad være med at trykke så hurtigt så den "når" at skrive det første punktum......

Kommentar
Fra : copycatDK

Dato : 03-07-07 22:38

Tryk 1 mellemrum 1 mellemrum. Altså 1 tallet og til højre med joystikket(0 kan bruges i stedet for joystik)

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 200 point
Dato : 04-07-07 08:32

Du kan også bare lave en besked, og trykke på punktum tre gange, når den så viser "smileyen" så skifter du bare til de tre punktummer ved tryk på stjerne. Gentag dette et par gange i samme besked (altså tre punktummer, stjerne til du får det ønskede resultat og så mellemrum), og til sidst ved telefonen at du helst vil have tre punktummer i stedet for "smileyen".

Det virkede på min

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 04-07-07 09:16

Tryk1 - vent - tryk 1 - vent - tryk 1 ok voila ...

Godkendelse af svar
Fra : Brandmand38

Dato : 04-07-07 09:32

Tak for svaret ostemanden. Lige hvad jeg havde brug for... God sommer