/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Brugsanvisning
Fra : byp
Vist : 595 gange
100 point
Dato : 30-06-07 17:05

Er der nogen der ligger inde men manual/brugsanvisning på Dansk til Nikon Coolpix 4300 det købt i udlandet, derfor mangler vi en Dansk manual. Nikon Danmark kan ikke hjælpe.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 30-06-07 22:57

Kan du ikke bruge en engelsk?

Download den fra http://kortlink.dk/3ze3

Kommentar
Fra : byp

Dato : 01-07-07 12:28

Til henrikkrebs!
Vi har en på engelsk, man kunne godt tænke os en på Dansk

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 100 point
Dato : 03-07-07 10:38

Hej byp

Nikon er træt af folk der køber produkter i udlandet og forventer at de kan få hjælp til manualen når de kommer hjem. Derfor har de valgt ikke at bruge tid på disse forespørgsler. Men hvis hvis du kontakter din lokale fotobutik, kan de skaffe dig en dansk hjem (fra Nikon Danmarks FIRMA-support).

Nu må jeg selvfølgelig ikke gøre dig opmærksom på hvad Nikon tager for den. Men jeg kan fortælle dig at hvis du slipper med 500kr nede i forretningen, så gør du en god handel.

Vh Fluffy

Godkendelse af svar
Fra : byp

Dato : 03-07-07 16:22

Tak for svaret fluffyclaus.