/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Video redigerings program
Fra : Jonsina
Vist : 1219 gange
50 point
Dato : 30-06-07 10:29

Nogen der kender et godt video redigerings program?

Det skulle kunne sætte flere effekter på samme klip
Sætte tekst på
Fade in/Fade out
og man skulle kunne lave Slow-motion

Tak for hjælpen på forhånd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 10:36

Har du penge nok.... ??????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 10:37

Hmmmm

- Ubesvarede 2
- Besvarede 6
- Annullerede 16
- Slettede 0
Ialt 24

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 30-06-07 10:38

Ja, har massere ca. 8000 i kontanter og flere på kontoen (Vil ikke oplyse af sikkerheds grunde)

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 30-06-07 10:39

De anullerede var nogen jeg selv fandt svar på og der var nogen der ikke blev svaret på i 2 mdr.

Kommentar
Fra : WakinyanKiza

Dato : 30-06-07 10:41

Der er da adobe som giver mulighed for at redigere video i ganske god kvalitet. Programmet er nemt at bruge. Det er dog nogle år siden jeg lavede film og benyttede dette program... så jeg kan ikke huske hvilken version jeg brugte.

Venligst

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 30-06-07 10:42

Hvad hedder det program?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 10:42

Citat
De anullerede var nogen jeg selv fandt svar på

Så skidt med den tid vi bruger....

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 30-06-07 10:43

Jeg kan jo ikke bruge kritik til mit spørgsmål, kender du et program eller ikke :)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-06-07 10:44

Refi - ja det tyder jo ikke ligefrem godt
Jonsina... luk eller slet (annuller) nu dine åbne/ubesvarede spørgsmål, så ser "deltagerne" ikke så "skævt" til dig
Bortset fra det, så kan du kigge på http://www.dvd-burner.ca/DVD-Copy-Burner-Software-3.html her står alt om hvad programmerne kan. Så kan du håndplukke lige det, som passer til dine krav.
Fortsat god weekend til alle
Søren

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 30-06-07 10:49

Tak for svaret Søren men det var nu IKKE lige helt det jeg mente
altså hvis vi nu siger jeg optager nogle fil i Fraps (skal ikke bruge hjælp til at ændre størrelse på filerne ved jeg godt hvordan man gør) og vil gerne sætte dem sammen til en film og f.eks. sætte noget musik ind på og sådan noget. Det er det jeg leder efter

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-06-07 10:55

Så bruger du bare Win´s egen MovieMaker....

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-06-07 11:00

Ja eller Nero... som er "pakket" med de fleste maskiner
Selv benytter jeg Nero 7 og Ulead DVD MovieFactory 3 SE

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 30-06-07 11:02

NB: Har dog aldrig prøvet at lave Slow-motion i de to nævnte programmer, så det ved jeg ikke om de kan

Kommentar
Fra : kj

Dato : 30-06-07 11:09

Adobes program hedder Premiere, er ret dyrt. Men der er også Pinnacle, som er væsentlig billigere.
Der forskellige udgaver, jeg mener den sidste nye er Pinnacle Studio version 10. Jeg bruger selv Pinnacle Studio 8.

Kommentar
Fra : Jonsina

Dato : 30-06-07 11:10

Jeg vil kigge på det
Tak for svarende alle indtil vidre

Accepteret svar
Fra : ladegard

Modtaget 50 point
Dato : 06-07-07 12:01

Hej Jonsina!
Jeg kan anbefale Pinnacle studio 11, som du lige nu kan købe i Elgiganten til 499 kr., men skynd dig. De er hurtigt udsolgt, men måske kan du bestille et.

Godkendelse af svar
Fra : Jonsina

Dato : 10-07-07 21:14

Tak for svaret ladegard. det var lige det jeg stod og manglede

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-07-07 21:38

Så har du ikke læst "ladegard"s eget spørgsmål.......

Kommentar
Fra : ladegard

Dato : 10-07-07 23:10

Tak for accepten, Ja jeg er dog senere blevet opmærksom på at man skal vælge 11 plus, hvor der er flere funktionaliteter med. det koster vist 699 kr, men prøv at kigge efter det på www.pricerunner.dk, da jeg ikke mener Elgiganten har en god pris på 11 plus.

Kommentar
Fra : Clausen

Dato : 03-10-07 07:16

Se her hvad den nye Adobe Premiere Elements 4 kan. Den er på vej og jeg har lavet en præordre til den sammen med Photoshop Elements 6 til 1125 kr. som download.
http://www.adobe.com/products/premiereel/features/
Har prøvet Pro-versionen, men den var alt for inviklet til mig, som kun laver små videoklips med mit Canon IXUS 850IS kamera.